środa, 9 czerwca 2010

City_Queen

Medoll przed:
Mrocznie, rozumiem, że taki masz styl. Nie lubię tych oczu, są za mocno podkreślone i przez to lalka wygląda sztucznie. Włosy są pospolite, tych brwi także nie lubię, usta mi się podobają. Mimo tego Twoja medoll nie jest jakąś katastrofą, jest całkiem znośnie.
Ocena: 5,5/10












Medoll po:
Ten kolor włosów lepiej pasuje. Postanowiłam tak mocno nie podkreślać tych wielkich oczu. Na zewnątrz lekko pomalowałam je niebieskim cieniem. Na ustach udało mi się uzyskać fajny kolor, czerwień i dwa odcienie różu. Jest już mniej mrocznie, ale Twoja medoll i tak jest z pazurem ;>













Ubranie przed:
Średnio mi się to podoba. Buty nijak pasują do tego żakietu, który jest okropny. Zupełnie jak wyjęty z innej bajki, psuje całość. Szkoda, że nie ma żadnych dodatków, jest tak nijako.
Ocena: 3/10














Ubranie po:
Sandały zrobiłam z połączenia dwóch par. Ubrałam Twoją lalkę w ładną sukienkę w panterkę[?] i szary sweterek. Pasek także zrobiłam sama. Do tego bransoletka. Szkoda, że nie masz żadnych torebek ani większej ilości dodatków, bo są najważniejsze.

4 komentarze:

Kaaś pisze...

jest ok, chociaż na tym blogu zawsze liczę na jakieś buty z kilku par czy sukienki z kilku bluzek i spódnic :D

Sindy pisze...

Staram się coś takiego robić, ale nie zawsze jest taka możliwość.

Beata pisze...

świetna metamorfoza :D

Anonimowy pisze...

też bym chciała metamorfoze



sharpay973