niedziela, 20 czerwca 2010

elcias
























Twarz przed:
Bardzo podoba mi się Twój makijaż, jednak mam kilka zastrzeżeń. Usta są śliczne, ale wg mnie nieco za jasne jak na tą karnację, poza tym myślę, że lepiej pasowałby na policzkach odcień pomarańczowego. Jeszcze dodam, że ten nos jest paskudny i naprawdę nie wiem, co większość użytkowniczek stardoll w nim widzi.
Ocena: 8,5/10























Twarz po:
Postanowiłam użyć samych ciepłych odcieni. Usta są pomalowane krwistą, zmysłową czerwienią. Uwielbiam ten kolor na wargach. Dodaje elegancji. Masz rozwiane włosy i lekko zaróżowione policzki, jakbyś dopiero co zatrzymała się w tańcu.
Strój przed:
Bardzo lubię prostotę i w tej kreacji ją widać. Ta sukienka wyszła Ci fantastycznie. Jedyne co, to dałabym inny pasek i coś na top, żeby nie był taki pusty.
Ocena: 9/10



















Strój po:
Tak jak w makijażu tutaj też postawiłam na ciepłe kolory, choć nieco inne. Uwielbiam tą tunikę by Pucci. Do niej idealnie pod pasował mi kolor tych świetnych sandałków, których do tej pory nie widziałam. Na dole tej kiecusi dodałam kilka innych ubrań, aby zyskała nieco objętości. Jeśli są tak wyraziste kolory to nie można dodawać zbyt wielu rzeczy, ponieważ stylizacja mogłaby zrobić się nieco przyciężkawa, dlatego postawiłam na umiar.

15 komentarzy:

Klaudia pisze...

Makijaż "po" jest przecudowny! I myślę, że czytelniczki poczują się usatysfakcjonowane widząc (nie pierwszą!) wysoką ocenę :) Strój "po" nie jest tak ładny, spodziewałam się bardziej odniesienia to wspomnianego wcześniej tańca.

Klaudia pisze...

Bleh zapomniałam dodać nick :o

Botakchce

Beata pisze...

uwielbiam stylizacje w których dominują ciepłe barwy, tak jak tutaj. makijaż też niczego sobie, widać tą zmysłowość i elegancję.

Elcias pisze...

Dziękuję za metamorfozę. Cieszę się, że takie wysokie oceny.
Świetna kreacja "po", tunika jest boska.

Elcias pisze...

Zapomniałam dodać, że makijaż po metamorfozie baardzo mi się podoba.

Pozdrawiam, elcias.

eloelounited , pisze...

śliczny makijaż "po" ;D < 3

star3oo ,

ewka-mewka-girl pisze...

Twarz jeste przecudowna i strasznie kobieca , za to ubiór to już co innnego sukienka przed jest lepsza ale ogólnie wyszło nawet fajnie :P

Anonimowy pisze...

Cześć bardzo podobają mi się twoje metamorfozy, więc również cię proszę o jedną już nie mogę się doczekać :*



sharpay973

Anonimowy pisze...

sorki dopiero zauważyłam że już jestem na liście do metamorfozy :D


sharpay973

Anonimowy pisze...

makijaż jest super po a ubranie nie tak bardzo

Moda i Szyk pisze...

makijaż po jest odjechany. klasyczny ale piękny. bardziej podoba mi się strój przed niż po, zupełnie nie wiem czemu.

Trinnyty pisze...

Strój "po" jest świetny! Ale kiedy wreszcie dodacie mnie na listę oczekujących na metamorfozę?
Trinnyty

syene. pisze...

strasznie zajebiiste! :D
okropnie mi się podoba. xd

Cytrus.16

Anonimowy pisze...

strój Po bardzo ale to bardzo mi się spodobał.Uwielbiam takie ciepłe barwy
miisadzia-1

Miisadzia-1 pisze...

pojawiłam się u góry jako anonimowy
teraz jestem już zwyczajną miisadzią-1
strój "po" jak złuszałyście jest wyczesany