środa, 23 czerwca 2010

Mr.Niki

Twarz przed:
 Hm. Jak na Twoje możliwości materialne jest ładnie, prosty ale schludny makijaż. Twarz wygląda fajnie, mądrym posunięciem był wybór tych włosów, gdyż przysłaniają brązowe brwi. Ja dałabym oczy odrobinę niżej i zmieniła nos, ten nie jest moim ulubionym. Co więcej mówić- trochę nudno.
Moja ocena: 6/10 

Twarz po:
 Nie było za co szaleć, dlatego jest raczej normalnie. Makijaż zrobiłam w dostępnych trzech kolorach- fioletowym, niebieskim i czerwonym.  Usta pomalowałam na malinowy kolor, a fryzurę wybrałam warkoczykową. Na włosach umiejscowiłam okulary,pasujące stylem do całości. Niestety nic więcej nie mogłam zrobić.

Ubranie przed:
 Nie, nie,nie. Rozumiem,że nie posiadasz zbyt wiele ubrań, jednak nawet z niewielu rzeczy można stworzyć coś przyzwoitego, a to nawet takie nie jest. Ta sukienka (?) nie pasuje do założonej pod spód bluzki, buty tylko dolewają oliwy do ognia. Pusto, nudno i brzydko.
Moja ocena: 2/10 












Ubranie po: 
W tej stylizacji postawiłam na kolor turkusowy. Stworzyłam świetne body z bluzki na ramiączka z MKA oraz bikini-darmówki. Buty powstały poprzez połączenie ze sobą kolorowych szpilek i turkusowych baletek. Na głowie medoll umieściłam ptaka, który kolorystycznie idealnie pasuje, a tutaj robi za dziwaczne nakrycie głowy. Dodaje do naszego stroju szczypty ekstrawagancji.

15 komentarzy:

miSsInuSsia pisze...

świetna metamorfoza!! Twarz "po" szczególnie mi się podoba xDD

Klaudia pisze...

Twarz "po" wygląda tak wdzięcznie i łagodnie, ładna :D

botakchce

eloelounited , pisze...

ślicznie , obie " po " mi się podobają < 3

Beata pisze...

a mi za to się podoba te dziwaczne nakrycie głowy =D

Anonimowy pisze...

Fantastyczna metamorfoza. Czy ja też mogłabym wpisać się na kolejkę?

Doli12

ewka-mewka-girl pisze...

ślicznie :P

Anonimowy pisze...

nie jest za ciekawie ale rozumiem że mało ubrań pewnie było i kosmetyków ;P no ale te buty z balerinek to dobry pomysł

Elcias pisze...

Świetny ten ptak na głowie!

syene. pisze...

pięknie *__________*

Anonimowy pisze...

w ogóle to nie zgadzam sie z jedną żeczą z oceną twarzy ponieważ jest stasznie nudna.Ja bym jej dała góra 4.Strój "po" jest świetny fajna "czapka" :)

Miisadzia-1 pisze...

strój po:rewelacja !
miisadzia-1

Anonimowy pisze...

Hej chciałabym się zgłosić do metamorfozy .


gockor

Kaaś pisze...

świetnie ;)

Anonimowy pisze...

Ten Nademną coś zaszalał.Może ma inny styl,ale gaga też ma bardzo ładny i przynajmniej swój.
Chciałam zgłosić się po
Metamorfozę,moja nazwa to Dropssek

Martaa pisze...

ta bluzka nie jest z MKA tylko z Stuff by HD