poniedziałek, 28 czerwca 2010

ladygagastrawbe
























Twarz przed:
Jest, lekko mówiąc kiczowato. Zbyt dużo kolorów, oczy obrysowane eyeliner'em nie wyglądają ładnie i subtelnie. Za dużo, niepasujących do siebie dodatków.
Ocena: 2/10























Twarz po:
Masz kilka kosmetyków, ale wg mnie nie pasują do siebie i ciężko było zrobić coś fajnego. Nie masz żadnej fajnej szminki, bo kolor niebieski na usta i jedna oczojebna pomadka nie są dobre. Nałożyłam cień fioletowy, brzoskwiniowy i odrobinę jasnego zielonego. Nie pomalowałam wszystkich rzęs, ponieważ nie wyglądało to ładnie.
Strój przed:
Jest brzydko, tak samo jak przy makijażu. Takie misz-masz bez stylu.
Ocena: 1/10




















Strój po:
Większość Twoich ubrań to darmówki. Z tego co było postarałam się zrobić coś, co można by włożyć na spacer po molo w ciepły, letni wieczór.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nawet,nawet. :)

ewka-mewka-girl pisze...

nieźle jak na takie wyposarzenie szafy :P

eloelounited , pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
eloelounited , pisze...

no , nieźle ;D

star3oo ,

Klaudia pisze...

Taka sobie metamorfoza, ale fajnie, że podejmujecie się Dollek nawet o tak skromnej szafie itd :D

Beata pisze...

przepraszam, ale mi się nie podoba, a szczególnie ubrania. Makijaż już trochę bardziej.

Elcias pisze...

Jakoś nie bardzo podoba mi się strój.
Makijaż okeey :)

Anonimowy pisze...

Szczerze mówiąc, też nie jestem zadowolona z tej metamorfozy, ale naprawdę było mi ciężko coś stworzyć :D
SilverIvy

Miisadzia-1 pisze...

Mi jakoś metamorfoza nie przypadła do gustu.
miisadzia-1

syene. pisze...

nie za bardzo mi się podoba.

evolution pisze...

Podoba mi się tylko makijaż "po".

Lo0la777 pisze...

Miala bardzo skromna szafe.
Wiec nie dziwie sie takiej
metamorfozie.

SilverIvy i Gaga oraz inne
założycielki Bloga potrafia z
niczego zrobic cos xd

Anonimowy pisze...

A widziałyście w ogóle ile ciuchów ma SilverIvy !? Ona ma tak mało ubrań że strach się bać. A może teraz wejdziecie na profil ladygagastrawbe i co teraz ułożyła.
Żal mi cie SilverIvy. Oceniasz innych w temacie ubrań , a sama nie umiesz sie ubrać.

FunSmileyxMiley

Anonimowy pisze...

Ubranie 'po' jest obrzydliwe podobnie jak wszystkie metamorfozy SilverIvy...

Anonimowy pisze...

Ubranie 'po' jest obrzydliwe podobnie jak wszystkie metamorfozy SilverIvy...