poniedziałek, 21 czerwca 2010

Ewela_miss7

Medoll przed:
Bardzo podoba mi się makijaż oczu, świetnie dobrane kolory. Ciekawy pomysł z ustami, ale ja proponowałabym zakupić ciemniejszą szminkę. Może gdyby nie ta fryzura to całość nie byłaby taka oklepana. Okulary są trochę za wysoko.
Ocena: 6,5/10












Medoll po:
Od razu mówię, że medoll zrobiłam pod stylizację stroju, więc nie szalałam. Fryzurę zmieniłam na bardziej elegancką, dodałam kilka pasemek. Oczy pomalowałam czarnym, bordowym i fioletem. Nie dodawałam żadnych dodatków, ponieważ nic nie pasowało.













Ubranie przed:
Ta koszulka jest okropna, jakaś taka dziecinna. Buty i spodenki jak najbardziej do siebie pasują, a ta sowa psuje sprawę. No nie wiem, nie mam tu za dużo do oceniania.
Ocena: 4/10















Ubranie po:
Z kilku sukienek wykonałam zwiewną fioletową kreację. Wybrałam brązowe, ładne buty i krótkie leginsy. Do tego jeszcze kilka pasków w odcieniach brązu i srebra.

10 komentarzy:

Beata pisze...

Wspaniała kreacja! naprawdę jestem pod wrażeniem ( ;

Kaaś pisze...

W stylizacji "po" zmieniłabym legginsy i buty :)

Elcias pisze...

Oo! Boska sukienka ;>

Anonimowy pisze...

super ;)

Siemka chciałabym was poinformować że na pewnym starym koncie na stardoll wyskakuje mi codziennie oferta za 4.88 tak więc pomyślałam że może ktoś chce skorzystać :) Nie chce twoich haseł i nic z tych rzeczy, jak na razie mam 7 miejsc (codziennie inna osoba) jak jesteś chętny/a to pisz na gg 23145306
Na gg jestem 10-12 rano i 21/22-12 w nocy.
(miejsc może być więcej ale to zależy od pewnej sytuacji :P w każdym bądź razie powiadomię tych co są w kolejce)

ewka-mewka-girl pisze...

Twarz po wygląda elegancko a przed usta wyglądają jakby były otwartę :)W stroju jak zapewne większości podoba się sukienka ale coś mi nie gra ale nie mam pojęcia co :P

Klaudia pisze...

Przyznam, że muszę bardzo podoba mi się pierwotny makijaż dollki. Pomysł na usta jest świetny! ;) Twarz "po" jak zwykle zachwycająca, strój jest przeciętny :)

botakchce

Klaudia pisze...

bez "muszę", ysz -.-

Miisadzia-1 pisze...

cała metamorfozy jest fajna ;;'"

syene. pisze...

bardzo pomysłowo usta dziewczyna zrobiła 'przed'.
nieszczególnie ta metamorfoza mi sie podoba.

Anonimowy pisze...

O to zdecydowanie tak!
To chyba jedna z niewielu najlepszych metamorfoz tutaj.
Bardzo ładnie dopasowane kolory do makijażu itd.