poniedziałek, 21 czerwca 2010

Pamelaaa13

Twarz przed:
 Prosto i nudno. Nie lubię tej fryzury, usta ujdą w tłumie, jednak nie postarałaś się o nawet nutkę oryginalności. Denerwujący jest kolor włosów, który wzięłaś- do niczego mi nie pasował. Nie lubię oczu pomalowanych tylko jednym cieniem, aczkolwiek nie przeszkadzam mi gdy jest to czarny.
Moja ocena: 2/10

Twarz po: 
 Przez kolor włosów długo nie mogłam nic wymyślić. W końcu jednak postawiłam na czarno-czerwony makijaż i oryginalne okulary. Na ustach namalowałam 'serduszko' krwistoczerwoną szminką, zaś oczy machnęłam czarnym cieniem z różowo-czerwonym po bokach. Dodałam okulary aby jakoś to urozmaicić. Zrobione zostały z dwóch par przeciwsłonecznych oraz opaski.


Brak metamorfozy ubraniowej, gdyż miałaś tylko kilkanaście ciuchów w szafie.

11 komentarzy:

Elcias pisze...

Jakoś strasznie wygląda dollka 'po' ;D

Klaudia pisze...

Racja, wygląda trochę jak zombiak :D Ale okulary wyszły ciekawie ;)

Elcias pisze...

Bubu, co do okularów to się zgodzę- bomba! :>

syene. pisze...

śliczne serduszko :>

Anonimowy pisze...

te serce jest super równe i fajne :D ale fryz nie zbyt ładna :)

Sindy pisze...

Usta są świetne, oczy tak samo, nie mówię już o okularach. Dobrałabym może jakąś bardziej puszystą fryzurkę ^

Sindy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Klaudia pisze...

Racja, może dlatego Doll wygląda tak strasznie :)

Beata pisze...

okulary zajebiaszcze... a jakie kształtne serducho ! ^.^

eloelounited , pisze...

ja nie moge normalnie . nie mają dużo ciuchów i wgl , a zgałaszaja się do metamorfoz .

Karolajn pisze...

pomysłowy makijaż :D