piątek, 11 czerwca 2010

domkanika
























Twarz przed:
Owszem, jest całkiem ładnie, ale nie lubię makijaży w odcieniach samego błękitu. Brakuje mi dodatków i jakiegoś takiego oryginalnego ,,kopa".
Ocena: 6/10























Twarz po:
Dodałam Ci kolorów. Wcześniej byłaś taka blada, teraz jesteś ognista. Jest wesoło i słonecznie. Na cienie złożyły się kolory takie jak pomarańcz i brąz. Policzki są pomalowane nierównomiernie. Połączyłam dwa różne kolory. Usta są wielokolorowe, a kolczyki zrobiłam z dwóch par.
Strój przed:
Nie wiem co miało z tego wyjść... Gdyby nie było tego z boku to wyglądałoby to tak jakbyś miała muszkę. Chyba miał Ci wyjść szal... Uwielbiam ten żakiet, ale ciężko jest użyć go w takim zestawieniu, aby było oryginalnie i ciekawie. Po pierwsze zmieniłabym tu buty.
Ocena: 5/10

















Strój po:
Zaprojektowałam letnią, elegancką sukienkę. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Brakuje mi u Ciebie fajnych butów i torebek. Masz deficyt tych elementów.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

to miał być rozwiany szalik ten ubiór przed chyba.. ;]]

syene. pisze...

ładna metamorfoza ;]

Cytrus.16

syene. pisze...

a! czy mogłabym się zgłosić do metamorfozy?
Cytrus.16 na sd ;>

Beata pisze...

bardzo ładne kolory ^^

Karolajn pisze...

strasznie podobają mi się kolory makijażu.
powiało latem ;D

Anonimowy pisze...

zglaszam sie do metamorfozy ;p . leavee

Domkanika pisze...

Dziękuję ! Metamorfoza świetna ;)

Miisadzia-1 pisze...

Cudo nad cudami