czwartek, 3 czerwca 2010

Werdiana

Twarz przed:
Makijaż jest ładny, ale niezbyt oryginalny.Poza tym medoll wygląda bardzo sztucznie, min. przez rzęsy i włosy. Nie lubię tych kolczyków.
Moja ocena: 5/10













Twarz po: 
Zmieniłam sporo rzeczy. Zrobiłam makijaż w wielu odcieniach niebieskiego. Brwi pomalowałam na czarno, a usta na bordowo. Na oczach łezki, które pasują do makijażu. Z fryzur wybrałam koka, wygląda bardzo ładnie.













Ubranie przed:
Widać, że starałaś się to wszystko ładnie połączyć, ale wyszła tragedia. Tylko kilka ubrań potencjalnie do siebie pasujących chroni tę kreację przed najniższą oceną. Co tu więcej mówić, nieeee.
Moja ocena: 3/10













Ubranie po:
Dałabym się pociąć za ten żakiet! Stworzyłam czarną kreację, która niestety nie pasuje na ten okres roku, ale jestem tak rozwinięta, że wiem co będzie modne na jesień ;p

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wdg. mnie poprzednia medoll była bardzo ładna, nie wiem dlaczego ją tak zjechałaś ale wygląda to trochę tak jakbyś była zazdrosna, poprzednia lalka była znacznie gorsza a dostała lepsze oceny.
Pozdrawiam *nastolatka13*

Sindy pisze...

Moim zdaniem strój przed jest całkiem znośny, tylko torebka nie pasuje. Po jest o wiele lepiej, ale wcześniej nie było tak źle :>

Kaaś pisze...

Hmm....wcześniej za pierwszym razem - "kicz" - pomyślalam. Ale jak się przypatrzyłam głębiej to jest całkiem ok...:)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Beata pisze...

mi tam się podoba, lubię takie ciemne kreacje (;

lovechanelle , ♥ pisze...

Nie podobaja mi sie twoje metamorfozy.Jedziesz po ludziach,ale innym [ wiekszosci] nie podoba Ci sie to,co ty robisz z tych lalek.Wczesniej byly bardzo ladne,a mowiac szczerze i niegrzecznie oszpecasz dollki.W przypadku powyzszej dollki stroj byl ladnie dobrany,a ubrania pasowaly do siebie.Nie wiem co ty masz do tych lalek.Nie wiem jak innym,ale mi nie podobaja sie twoje 'metamorfozy',Pozdrawiam.