sobota, 3 lipca 2010

KlAuDySiA1596

Medoll przed:
Twarz jest jak dla mnie mega, co bardzo dziwne... bo nie lubię tych oczu, nosa i ust a Tobie jakoś udało się sprawić, że to wszystko razem wygląda fajnie. Makijaż jest bardzo delikatny i subtelny. Ciekawy pomysł na usta, chociaż bez tych kresek po boku też byłoby ok. Jedyny mankament to fryzura, nie przepadam za nią. Gdybyś dała coś bardziej oryginalnego to Twoja medoll na prawdę miałaby pazura.











Medoll po:
Zmieniłam fryzurę na bardziej chłopięcą, a makijaż na ciemniejsze kolory. Usta pomalowałam czerwoną, a potem czarną szminką. Policzki są bardziej przypudrowane niż wcześniej. Chciałam mocno podkreślić oczy, więc pomalowałam je konturówką i dwoma cieniami- szarym oraz czarnym. Jako iż nie było żadnych pasujących dodatków to standardowo wybrałam nerdy :)











Ubranie przed:
Bardzo lubię tą sukienkę i myślę, że bez spódniczki prezentowałaby się lepiej. Rajstopy jak na moje oko pasują, buty też niczego sobie, ale nie lubię takich zbędnych ozdóbek (chodzi mi o kwiaty na czubkach). Ogólnie rzecz biorąc jest prosto, zwyczajnie. Myślę, że jakieś dodatki ożywiłyby Twój strój, np. pasek, torebka, kapelusz?














Ubranie po:
Zrobiłam sukienkę[?] też w czarnym kolorze, ale już bardziej urozmaiconą. Wyznaję taką zasadę, że im więcej tym lepiej, ale nie zawsze się sprawdza xD Masywna góra z wysokimi rękawkami z dwóch części, cienki pasek wokół talii, buty z połączenia rzymianek i zwykłych pantofli - i chyba na tyle.

13 komentarzy:

Elcias pisze...

Cudo! Podoba mi się i przed i po.
Pięknie, pięknie, pięknie ;)

Lo0la777 pisze...

Mi sie troche nie podoba 'po' góra stroju. Wyglada jak napakowana dziewczyna. Ale to tylko moje spostrzezenie. Reszta jest ok. ;>

Fabia ♥ pisze...

Tak zgadzam się z LoOla777 ;)


Ale reszta ok ..


Najbardziej zszokowała mnie 'przed' MeDoll. ale 'po' też jest fana ^_^

agnes pisze...

Ta lalka przypomina mi bloggerkę z bloga pixieyou ;p

Aga222-

syene. pisze...

Jeju, cudowne *___*
Taak, ona "po wygląda jak pakerka. xd

ewka-mewka-girl pisze...

nawet ładnie :P

Anonimowy pisze...

widzem że nie znasz sie bardzo na makijażu...robi sie albo ciemne powieki albo usta nie łączy sie tego razem...

Sindy pisze...

Anonimowy- gdzie to wyczytałeś/aś? Też wiem, że jest taka zasada, ale to nie znaczy, że muszę ją stosować, i to nie znaczy że nie znam się na makijażu ;)

Klaudia. pisze...

Jejku, dzięki za tak cudowną metamorfozę!

Miisadzia-1 pisze...

Bardzo mi się podoba

Beata pisze...

jest wprost genialnie!

esti12 pisze...

ubiór jest extra. XD

gig7 pisze...

Nie wiedziałam, że dziewczyna boże mieć bokobrody, ale widać, wszystko jest możliwe...