sobota, 31 lipca 2010

botakchce

Twarz przed:
 Jest świetnie! Bardzo,ale to bardzo podoba mi się make up. Jest taki zimny i delikatny, cudowny. Starannie wykonany i dopracowany. Jedynym mankamentem tej stylizacji mogą być włosy, które niekoniecznie pasują kolorem. Nie lubię tych oczu, ale tutaj nie mam ci ich za złe ;) Moja ocena: 9.5/10!

Twarz po:
 Szczerze to mnie samej bardziej podoba się medoll w Twoim wykonaniu, no ale to nie jest moja twarz, więc wiecie :D Ty postawiłaś na chłód, ja na raczej gorące barwy. Oczy pomalowałam żółtym i brzoskwiniowym cieniem, po czym przyciemniłam je czarnym. Do ust użyłam szminki z nowego, kwiatowego sklepu. Policzki musnęłam kilkoma pudrami, przez co medoll wygląda na rozgrzaną.

Ubranie przed: 
 Tutaj jest dużo, dużo słabiej. Zacznijmy od tego, że żadna część tej stylizacji mi się nie podoba,poza torebką. Nigdy nie zakłada się takich butów do tuniki odsłaniającej bardzo dużo, na dodatek nawet bez rajstop. Jedynym plusem jest to, że strój jest spójny i pasuje do makijażu. Moja ocena: 5/10.













Ubranie po:
 Ja postawiłam na elegancję.Jest klasycznie i spokojnie. W tej stylizacji łączą się dwa kolory-czerń oraz bardzo ciemna zieleń rozszerzanych na dole spodni. Bluzka składa się z kilku warstw, dołączyłam do niej czarne rękawiczki, torbę i platformy na wysokich obcasach. Całość dopełnia lisek ułożony na szyi medoll.

16 komentarzy:

Elcias pisze...

Rzeczywiście, makijaż 'przed' jest lepszy niż 'po'.
W ubraniu odwrotnie. Gaga jak zwykle wykonała świetną kreację.

Klaudia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Klaudia pisze...

Jestem i ja!:D Przyznam, że jeśli chodzi o kreację to warto było tyle czekać! (Tyle, że no nie mogłaś poczekać, aż ja wymyślę sobie lepszy strój?;p) Co do makijażu to moja Doll w końcu nie spogląda w ziemię a przed siebie. Fajnie, że nie postawiłaś na czerń tylko pobawiłaś się kolorami. Jest świetnie, dzięki! :)

botakchce

Anonimowy pisze...

makijaż przed lepszy niż po, ale lepiej by pasowały czarne włosy ;)
strój po fajny ;D



BeleVile

notherynn pisze...

Makijaż przed jest ŚWIETNY ! Jednak ubranie zdcydoiwanie lepsze 'po' . ;-)

Sindy pisze...

Zgadzam się z tym , że makijaż 'przed' jest bardzo ładny, ale bardziej mi się podoba medoll 'po'. A strój LG jest boski ;>

Aleksandra pisze...

Mi również bardziej podoba się 'po' niż 'przed', nie wiem czemu coś nie pasuje mi w tych ustach (chyba to że są za jasne). Strój 'po' nadzwyczajny!

Anonimowy pisze...

każda twoja stylizacja mi się podoba i tu nie jest inaczej. gratuluję 9,5 ! :)

Magda pisze...

Fajne, a makijaż jest rewelacyjny!

kusiaa pisze...

super :D ,
śliczny jest strój poo o,o

Lo0la777 pisze...

Bardzoo, ale to bardzoo podoba mi sie makijaz meedoll 'przed'. I wogóle Botakchce zawsze ma ciekawe pomysly. Makijaz 'po' tez jest dosc fajny. Kreacja , super !

Marcela. pisze...

Pięknie!

Klaudia pisze...

Dzięki Wam! :D

Ewanilla pisze...

o jeju! Wszystko jest tu boskie! A makijaż... śliczny!!!!

Beata pisze...

na twoim miejscu "powiększyła" bym oczy, bo wydaja się strasznie małe w porównaniu do tych ust.zaś stylizacja ubraniowa jest wprost wspaniała! kocham te futerko wiązane na kokardkę <33 .

Sylwia pisze...

Makijaż po - świetny, taki ciepły. Przed też ciekawy :D. A strój po fantastyczny!