poniedziałek, 5 lipca 2010

Dunia_11

Lubię te oczy i makijaż też mi się podoba. Nie przepadam za tym kolorem ust przy żółtej karnacji, ale u Ciebie aż tak bardzo to się nie rzuca w oczy. Fryzura też jest ok, piegi bardzo fajnie wyglądają. Jedynie nos mi tu przeszkadza, jest za wysoko i to sprawia, że Twoja medoll wygląda jak świnka.

Zmieniłam wygląd medoll na bardziej delikatny. Postawiłam na makijaż w pastelowych kolorach. Powieki pomalowałam fioletowym i jasnozielonym cieniem, przy kącikach lekko białym. Na policzki nałożyłam jasny róż. Usta pozostawiłam takie jak były. Zmieniłam uczesanie na bardziej eleganckie. Nigdy nie szaleję za bardzo z dodatkami, więc dodałam tylko subtelne perełki.

Twój strój jest dosyć zwykły. Lubię tą sukienkę, którą wykorzystałaś jako bluzkę, myślę, że bez tej spódniczki prezentowałoby się to lepiej. Getry są w porządku, buty wybrałabym bardziej eleganckie. Szkoda, że nie ma jakiejś torebki, bransoletki, czegokolwiek, co dawałoby tej stylizacji jakiś koloryt. Zmieniłam Twój strój na bardziej lekki, zwiewny, jasny i letni. Znalazłam w Twojej szafie mój ulubiony top, który połączyłam z sukienką Amyclaire. Do tego dobrałam jasne wiązane buty, kopertówkę, którą ledwo widać i dla kontrastu dwa ciemniejsze paski. Wyszło dosyć prosto, ale mam nadzieję, że się spodoba.

6 komentarzy:

syene. pisze...

Makijaż "po" nie przypadł mi do gustu, natomiast ubranie jak najbardziej jest na tak :D

Hildaa pisze...

dziękuje bardzo :D.
podoba mi się lekkość ubrania :PP

Elcias pisze...

Śliczna doll 'po' :>

Miisadzia-1 pisze...

Ej też uwielbiam ten gorset-top w kwiaty !

esti12 pisze...

wszystko świetnie; D

Beata pisze...

uwielbiam takie tęczowe makijaże :3