czwartek, 15 lipca 2010

Asiunia1922

Twarz przed:
 Patrząc zarówno na makijaż jak i strój- bez ładu i składu. Nie wiem  jak to ocenić, makijaż a dodatki i fryzura to dwie inne bajki. Chociaż powieka sama w sobie nie wygląda źle, aczkolwiek mogłaby być odrobinę dokładniej wykonana. Lukrowy kolor ust mnie odrzuca, ja radziłabym Ci ciemniejsza szminkę, pasującą do oczu.

Twarz po: 
 Ja postawiłam w tej metamorfozie na dwa kolory-czerń i czerwień. Oczy, które wybrałaś, sa moim zdaniem odrobinę ''krzywe'' co starałam się optycznie poprawić poziomym makijażem oczu. Usta oraz policzki w kolorze rażącej czerwieni. Z dodatków wybrałam kolczyki w kształcie malutkich różyczek. Całość wygląda elegancko, zmysłowo i seksownie.

Ubranie przed: 
 Przykro mi to stwierdzić, ale i osobno i w takim zestawieniu te ubrania mi się nie podobają. Zaczynając od stroju, nigdy nie łączy się dwóch odcieni jeansu w jednym stroju, zwłaszcza gdy jeden z ciuchów połyskuje jak lateks. Kapelusz jest kiczowaty, branzoletka nie pasuje, zaś buty...sama nie wiem.













Ubranie po: 
 Przedstawiam Wam Izę, zwykłą nastolatkę, która jest po uszy zakochana w modzie. Jej styl jest prosty, ale każda kreacja ma swój urok. Na dzisiaj wybrała dla nas na pierwszy rzut oka banalny strój, jednak wygodny. Ma na sobie ciepły, wełniany, popielaty kardigan, pod który założyła koszulę w podobnej kolorystyce. Czarne, uniwersalne rurki pasują prawie do wszystkiego, zaś buty to botki na dosyć niskim obcasiku. (Jest strasznie prosto,ale nie mogłam nic więcej wymyślić).

9 komentarzy:

esti12 pisze...

meedol i strój po jest śliczny. ;*

Unknown pisze...

Zgadzam się, po jest ładniejsza.

Kaaś pisze...

Strój "po" świetny ^^

Klaudia pisze...

Prosto nie znaczy źle. Trochę dziwnie to wygląda ale jest lepiej niż "przed". Mimo to zarówno makijaż "przed" jak i "po" mi się podobają:)

botakchce

Miisadzia-1 pisze...

Makijaż tutaj mi się najbardziej podoba.Strój jest OK.

Beata pisze...

tak prosto, luźnie, ale za to bardzo ładnie :D

Elcias pisze...

Zwyczajnie, lecz ładnie :) Makijaż 'po' jest świetny.

KamiKam pisze...

nie lubię tych ust.

Anonimowy pisze...

wow, ślicznie ! tak skromnie... : )




BeleVile