niedziela, 25 lipca 2010

Eska104

Twarz przed:
 Pierwszą rzeczą która rzuciła mi się w oczy jest zbyt mocny makijaż. Jeżeli ułożenie nosa, oczu, ust oraz dodatków świadczy o tym, że jest to luźna stylizacja makijaż powinien być delikatniejszy. Nie lubię tych oczu. Nie podoba mi się również kolor włosów medoll- taki ni brązowy ni ciemny blond.  Ogólnie jest 'i za dużo i za mało'. Moja ocena:  4/10.

Twarz po: 
 U mnie medoll wygląda na pewno bardziej elegancko i wyraziście. Mocny makijaż oczu, seksowne usta i burza rudych loków dały nam niezłą (wybuchową?) mieszankę. Oczy pomalowałam kolorami fioletowym i jasno niebieskim, które fajnie kontrastują z reszta looku. Usta są w kolorze wiśniowym, zaś policzki dosyć mocno machnięte różem. Z dodatków wybrałam sreduszkowe okulary.

Ubranie przed:
 Nie podoba mi się. Mimo iż całość tego stroju jest spójna, to jest on po prostu brzydki. Nie lubię takiego stylu. Osobno tylko spodnie mi się z tego outfitu mi się podobają, reszta nie przypada mi do gustu. Nie lubię tak zawiązanych krawatów, nienawidzę tych trampków. Nie wiem, czy idziesz na imprezę, czy na spacer.Moja ocena: 2/10













Ubranie po: 
 Moja stylizacja jest bardziej elegancka i stylowa. Połączyłam tutaj ze sobą dwie sukienki, bluzkę oraz czarną kurtkę, co w efekcie dało Haute Couture'ową sukienkę przed kolano. Dołączyłam do niej czarne rajstopy i szpilki z mini kokardka od Sonii Rykiel. Na głowę założyłam zaś różowy toczek z woalką.

25 komentarzy:

Elcias pisze...

Wow, świetny look po metamorfozie! Kreacja też niezła, podoba mi się. Wieelka zmiana.

Lo0la777 pisze...

Mi najbardziej podoba sie Kreacja "po". Jeest po prostu cuuudna ! ;*

Sylwia pisze...

Dużo lepiej, niż przed, ale nie jest to twoja najlepsza stylizacja.

Anonimowy pisze...

swietna jest ta rozowa sukienka z kokarda!

Klaudia pisze...

Mogłaś trochę bardziej 'zatuszować' zezowaty wygląd, ale makijaż dollki jest w sumie fajny :D Za to strój mimo niedokładnego pokrywania się po prostu skradł moje serce! Sama nie wiem nawet czemu :o

botakchce

matylda. pisze...

Hmm... Nie widziałam jej w kolejce do metamorfoz. Po ' anka4151 ' była 'sonia3333' . ;DD A dolka w ubraniu ' po ' wygląda jak przebrana, a nie ubrana. ;/

Anonimowy pisze...

moim zdaniem strój "po" jest taki średni. nie wiem nawet co o tym myśleć. rękawy mają inny odcień niż sukienka i chyb to mi się nie podoba.Ale tak to ładnie :)


BeleVile

Anonimowy pisze...

Droga Gago nie widze w stylizacji po toczka... Nie wiem w ogóle czy na stardoll mozna dostac toczek cyzli zapinane pod brodą nakrycie głowy, którego używają jeźdzcy konni. Swoją drogą ta stylizacja ci ie wyszła... Sukienka znośna, mimo, że czegoś w niej brakuje i ma brzydkie moim zdaniem wykończenie u dołu. natomiast o styliacji makijażowej się nie wypowiem, bo chcę pozostać kulturalna. Jedynie kolor ust jest łądny. Po raz pierwszy bardziej podoba mi się całe "przed" niż "po".
Pozdrawiam AC

Anonimowy pisze...

I zgodzę się z demetrią. jest przebrana, a nie ubrana (i nie chodzi nawet o haute couture, bo w tych ciuszkach można wygladać ładnie i elegancko)
AC

Magda pisze...

ładna nowa sukienka

Filip pisze...

Droga ''AC'' to jest toczek z woalką. http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=toczek+z+woalk%C4%85&aq=f&aqi=g7&aql=&oq=&gs_rfai= A tu masz tego dowód.

Anonimowy pisze...

Tak już wszystko wiem. I oficjalnie na blgou zwracam honor szanownej Gadze :). Jak pisałam w mojej KG umknęło mi "z woalką",a na moim monitorze cieżko było zauważyć sam toczek. Jak sporo rozjaśniłam to ujrzałam :P.
Niezmiennie pozdrawiam AC

Beata pisze...

ble, ble, ble nie za bardzo mi się podoba ta metamorfoza

Klaudia pisze...

Czuje się inna :d Akurat kiedy mi spasowało to reszcie nie :d

Anonimowy pisze...

a ja bez komentarza ujmę twoje całe "po" i muszę przyznać że to sobie powinnaś wstawić 2/10 bo jak dla mnie to żadne z tych twoich dzieł nie jest tak dobre jak przed... Np. ja bym się ubrała w strój przed a nie ten po... Przyznaj sama Gago chcesz tylko żeby wszyscy wyglądali gorzej niż ty!!!!

Lo0la777 pisze...

Oh... Zaloze sie ze osoba nade mna to byla Eska104. Zgadlam ? Nie wiem co macie do tej metamorfozy, ale ten stroj "po" naprawde zachwyca. Nie rozumiem was..

Klaudia pisze...

Lo0la wiesz są gusta i guściki, tylko nie każdy potrafi wyrażać swoje zdanie w odpowiedni czyt. kulturalny sposób :) Ja również uważam, że anonimowy to Eska:o

Elcias pisze...

Hej, Anonimowy, a może ujawnij swój nick?
Lola, Bubu- znam Eskę i myślę, że to nie ona.

matylda. pisze...

Tak, czy tak i przed, i po jest tragicznie. XD

Ewanilla pisze...

Makijaż po jest super, tylko nie lubię tej fryzury. Ale i tak ładnie. Ale strój...jest, skromnie mówiąc, fantastyczny.

Klaudia pisze...

O i jest też Eska :d

Anonimowy pisze...

To najlepsza Metamorfoza, jaka jest na Twoim Blogu :D
Kawał dobrej roboty ! ^^

Asica1996 ;**

. pisze...

Taaa jasne, wiadomo że jak jest anonim to nie prawdziwa osoba ;/ ktoś się pode mnie podszywa a tu prawdziwa ja , Helloł widzicie konto ;/ ;) Elcias miałaś racje że to nie ja, a ta na marginesie to świetna metamorfoza xD

Aleksandra pisze...

Ciekawa kreacja ``po``.

Savi pisze...

Zarąbiście wygląda twarz po ;)
Gepard112.