niedziela, 18 lipca 2010

Magda05555

Twarz przed:
Nie wyglądasz jakoś ciekawie, ale nie dziwię się z powodu Twojej kosmetyczki. Szczerze mówiąc zmieniłabym wszystkie elementy Twojej twarzy. Zaczynając od fryzury na ustach kończąc. Jedynie podoba mi się kolor włosów.

Twarz po:
Za wiele to ja nie zrobiłam, bo też nie było czym. Postawiłam na klasykę. Mocno wytuszowane rzęsy i krwisto czerwone usta. Do tej stylistyki pasowały mi czarne, puszyste włosy z grzywką. Brakuje mi tu różu, ale takowego nie posiadasz.
Strój przed:
Wyłączając z tego zestawu kopertówkę, jest poprawnie, ale tylko to. Nie ma szału. Są tu tylko dwa kolory: czarny i szary. Bardzo lubię ten sweter, wygląda dobrze w wielu zestawach, ale nie dodaje ekstrawagancji.



















Strój po:
Starałam się nawiązać do makijażu. Jest elegancko i romantycznie dzięki naszyjnikom i koronce. Buty zrobiłam z dwóch par. Satynowych, czarnych szpilek (które, nawiasem mówiąc uwielbiam!) oraz czarnych sandałków. Spódnicę podsunęłam dość wysoko, aby nogi Twojej doll wydawały się bardzo długie.

13 komentarzy:

Hildaa pisze...

mogę zainspirować się metamorfozą ubraniową "po" ? *.*

esti12 pisze...

meedol wydaje się normalna.
Ale strój jest booooooooski. Skąd masz takie pomysły.?; D

Tola..xD pisze...

Metamorfoza ubraniowa po wygląda super.

Wiktoria pisze...

Strój po jest naprawde ladny.

Unknown pisze...

Ślicznie- strój bo jest zarąbisty ;P

Mój nick na stardoll to MissStarMadlen

Anonimowy pisze...

styl"przed"jeden z gorszych ale jest ok.Jedynie co mi nie pasuje to te usta.Znudziła mi sie ta fryzura;^^

MIsspoland2012

Filip pisze...

Medoll obydwie są straszne (wybacz Silver, ale rozumiem, że nie było co zrobić) zaś strój po jest świetny! :)

Mystic12 pisze...

Strój PO jest super . xD
Nie podoba mi się met. Medoll PO - nie pomalowałaś rzęs na dole oka i przez to widać taką siwą plamkę pod okiem . ; D

Elcias pisze...

Ładnie, jak zawsze. Ale tym razem tylko strój, z dollką gorzej :)

Sylwia pisze...

Medoll "po" nie przypadła mi do gustu. No i podpisuję się pod opinią Gagi. ;)

KamiKam pisze...

hmmm.strój po świetny,ale za dużo tych łańcuchów.

Beata pisze...

musiałaś się namęczyć!

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z opinią Gagi. ;)
i zgodzę się jeszcze z opinią KamiKam . ;)



BeleVile