wtorek, 27 lipca 2010

Mała zmiana planów co do metamorfoz z hasłem.

Postanowiłam zmienić jedną rzecz dotyczącą metamorfoz z hasłem.Otóż dotychczas wszystkie osoby które zgłosiły się do takowej metamorfozy umieszczane były w normalnej kolejce. Od dzisiaj postanie nowa, oddzielna kolejka do metamorfoz z hasłem. Za każdym razem gdy będę przydzielała Oli i Monice nowe osoby do metamorfozy, również jedna osobę z kolejki ''z hasłem'' będę im wybierała. Będzie to wygodniejsze i bardziej funkcjonalne, a niewiele zmienia w ogólnym wyrazie bloga ;)
Pozdrawiam

13 komentarzy:

Klaudia pisze...

Hm :D Powiedzmy, że zrozumiałam ale mam pytanie. Co z SilverIvy? :)

botakchce

Elcias pisze...

Ok, jasne. Może sama skuszę się na metamorfozę z hasłem :)

matylda. pisze...

Ok. =D

Lo0la777 pisze...

Dobry pomysł ;)

Ewanilla pisze...

oke ;)

miSsInuSsia pisze...

świetny pomysł :]

Anonimowy pisze...

Mam to samo pytanie co 1bubu3. Tak w ogóle świetny pomysł :)

Anonimowy pisze...

zmiana korzystna ;)

Anonimowy pisze...

Ok...dobry pomysł

Anonimowy pisze...

zgłaszam się do metamorfozy z hasłem bo do zwykłej jestem już zapisana ;)]
DiamondRoyale

Tola..xD pisze...

Czekam na metamorfozę z hasłem .

Beata pisze...

ja także uważam, że to lepsze rozwiązanie :D

Sylwia pisze...

No i good. :D