poniedziałek, 5 lipca 2010

Star3oo

Twarz przed:
  Makijaż jest nieładny. Oczy pomalowałaś zdecydowanie za słabo, kolory wyglądają na wyblakłe. Policzki są machnięte zbyt mocno, najlepiej gdybyś w ogóle zmyła z nich puder. Jednak najbardziej negatywny wpływ na tę stylizację ma fryzura. Pasuje ona do niewielu makijaży, dlatego proponowałabym inne ułożenie kłaczków. Oczy są za wysoko. Uważam te kolczyki za nieproporcjonalne do twarzy. Wyglądają jak nakrętki od butelek przyklejone do uszu.

 Twarz po:
 Zaczynając od makijażu, oczy pomalowałam w kolorach zielonym i czarnym. Policzki machnęłam lekko czerwienią, zaś tego ciemnego nie mogłam zmyć.Wybrałam bardzo krótkie włosy, do których dodałam kokardę, również czarną.  Elementem, który przykuwa wzrok jest opasko-kokarda,  w modnym miętowym kolorze. Nie miałam za bardzo pomysłu, ale w końcu wymodziłam coś takiego.
  
Ubranie przed: 
 Nie lubię takich połączeń. Ten żakiet absolutnie nie powinien być dawany do tej długości sukienek i spódnic.  Fajnie, że kreatywnie zrobiłaś torebkę.  Buty mi nie pasują. Przydałyby się jakieś rajstopy, dłuższa sukienka, coś na głowę i będzie ok :>














Ubranie po: 
 Blah, blah,blah. Postawiłam na prostą sukienkę połączoną z awangardowym nakryciem głowy. Kreacja łączy w sobie prostotę i elegancję. Kiecka z tego nowego sklepu, którego nazwa nie zapada w pamięć, wygląda ciekawie bez wcięcia w piersiach, do czarnych rajstop. ''Czapka'' to dwie figurki w kolorach stroju. I jak Wam się podoba?

7 komentarzy:

syene. pisze...

Jezu, piękna czapka *_________*
Super metamorfoza x )

agnes pisze...

super
czerwienią nie czerwieniom ;)))

Anonimowy pisze...

Po za policzkami nie wiem czego się uczepiłaś w dollce przed... Mi pasuje wszystko -ułożenie oczu, fryzurka, kolczyki... Jest ładnie ;P. Po... Hmmm. Zrezygnowałabym z tego nijakiego różu na policzkach -kiepsko wygląda. Również z czarnej kokardy -za dużo... Oczy są śliczne, a czarne usta dodaja pazura. W ubraniu przed zgadzam się, że żakiet nie pasuje do długości sukienki i nogi są za blada. Nakrycie glowy nie potrzebne. Ubranie po jest świetne, bardzo podoba mi się sukienka. Ale figurkowa czapka do mnie nie trafia, chociaż podziwiam twoja pomysłowość i kreatywność. ;) Dobra robota
Pozdrawiam, AvieCullen

Elcias pisze...

Wow, nakrycie głowy jest boskie! Sukienka też. ;D

Moda i Szyk pisze...

Słońce ta kokarda nie jest miętowa tylko morska zieleń. Poboba mi się makijaż oczu, jest taki cięzki, a zarazem lekki, to chyba przez tą zieleń. Jestem pod wrażeniem kreacji i tego "czegoś" na głowie.

esti12 pisze...

kreatywne wykorzystanie meedol ;d super!

Beata pisze...

niesamowite nakrycie głowy! uwielbiam takie kreatywne stylizacje ( =