czwartek, 29 lipca 2010

demetria123_4

Na pierwszy rzut oka Twoja medoll przypomina mi lalę, wszystko chyba przez te wielkie oczy. Nie mam nic do czarno-białego makijażu, ale tutaj jest za mocny. Dobrze, że usta zostawiłaś jasne i lekko przypudrowałaś policzki. Nie jest jakoś świetnie, ale nie jest też źle - raczej standard.

Ocena: 6/10


Teraz Twoja medoll wygląda bardziej naturalnie, zdjęłam te okropne rzęsy i zrobiłam lekki makijaż. Oczy pomalowałam tak jak było poprzednio, dodałam jeszcze zielony cień. Na usta nałożyłam jasną szminkę. Pod okiem umieściłam pieprzyk. Fryzurę zmieniłam na elegancko upięte fale.


Nie lubię takiego stylu, na dodatek wybrałaś okropne ciuchy. Buty wyglądają jak gumofilce dla strażaka, a sukienka ma okropny wzorek i kolory. Ogólnie rzecz biorąc Twoja lalka przypomina mi gwiazdkę popu.

Ocena: 3/10

Trudno było wymyślić coś ciekawego, postawiłam więc na czerń i elegancję. Ubrałam Twoją lalkę w spódnicę i bluzkę na ramiączka. Na to nałożyłam pasek z kokardką. Głowę nakryłam czarną woalką, a kokardę zmieniłam z różowej na czerwoną. Buty wybrałam ze złotymi paskami na smukłych obcasach.

15 komentarzy:

Elcias pisze...

'gumofilce dla strażaka' haha :>
Oczywiście piękna sukieneczka.

Ewanilla pisze...

mhm, mi się podoba, fajnie zestawione kolory w makijażu po. A przed to właśnie te rzęsy takie dziwne. Ale co do stroju po, to myślę, że można było trochę lepiej, ale i tak ładnie, schludnie.

Anonimowy pisze...

strój po taki sobie, za to makijaż śliczny.




BeleVile

Dropssek pisze...

Strój po śliczny! ;3

Dropssek

Sylwia pisze...

Ładniutko. :> :3

Magda pisze...

ten twój 'po' na serio mi się podoba :)

Klaudia pisze...

Buty w stroju "po" mnie nie przekonują, pieprzyk ładnie wygląda w tym miejscu :)

botakchce

Beata pisze...

mhmm... po prostu świetnie wykonałaś swoją pracę :D

matylda. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

fajny makijaż po. :)

Anonimowy pisze...

Ciekawe nakrycie głowy w stroju ''po'' ;)
Diana339

matylda. pisze...

Coś dziwnego mam na głowie. ^
A tak to fajnie. Chociaż strój 'po' jest niespecjalny. ;/

Lo0la777 pisze...

Bardzo podoba mi sie nakrycie głoey "po". A makijaż standardowy .

Miisadzia-1 pisze...

Strój po jest fajny,ale bardziej podoba mi się makijaż.

Filip pisze...

I tu i tu jest lepiej niż ''przed'', udana metamorfoza. Twój strój jest prosty, skromny, ale ładny.
Zgadzam się z oceną.