sobota, 31 lipca 2010

KamiKam- metamorfoza z hasłem

Twarz przed:
 Podoba mi się twarz, jednak co do fryzury-jestem na nie. Nie lubię jej, kojarzy mi się z ogromnym gniazdem umieszczonym na Twojej głowie. Makijaż jest delikatny, prosty, ale ładny. Ciekawie nałożyłaś błyszczyk z Luxe. Ja zmieniłabym brwi. Moja ocena: 7/10

Twarz po: 
 Dodałam Twojej medoll odrobiny dziewczęcej delikatności. Makijaż jest w modnych tego lata odcieniach zieleni, kojarzącej się z lasem- motywem, który jest ostatnio bardzo często wykorzystywany na pokazach mody. Wybrałam dla ciebie starannie uczesaną fryzurę z grzywką opadającą na oczy. Jedynym dodatkiem jest pieprzyk pod prawym okiem.

Ubranie przed:
 Tak jak w makijażu jest skromnie, ale dosyć ładnie. Ta spódnica ciekawie komponuje się z jaskrawo zieloną marynarką. Co tu więcej pisać- szału nie ma, ale żadnego błędu stylistycznego również Ci zarzucić nie mogę. Moja ocena: 7/10














Ubranie po:
 Wkomponowałam odrobinę słońca do Twojej szafy. Twoją lalkę ubrałam w luźna tunikę w słonecznych kolorach- żółtym, pomarańczowym i blado różowym. Dołożyłam do tego dwie spódniczki w podobnych barwach oraz buty, które fajnie komponują się z tuniką. Na szyi zawiesiłam kilka złotych łańcuszków z wisiorkami.

15 komentarzy:

Klaudia pisze...

Zrobiłaś ją po prostu na swoje podobieństwo :D

botakchce

Filip pisze...

To, ze mam identyczne włosy i oczy nie znaczy, że robiłam ja na swoje podobieństwo. Jest bardzo wiele innych rzeczy, które wpływają na wygląd. Usta, makijaż, nos- mamy inne.

Elcias pisze...

Pięknie! ;>

Anonimowy pisze...

Cudowny strój !

Weronika pisze...

Śliczna doll ; )

pyza98

Ewanilla pisze...

Strój po troszkę mi się nie podoba, ale makijaż, owszem, śliczny ;d

Aleksandra pisze...

Usta ``przed`` są niesamowite!
Nie przesadzałabym z tym podobieństwem kilka szczegółów jest podobnych, ale zupełnie inny makijaż, usta no i tutaj nie ma warkocza.

Diana339

Klaudia pisze...

Nie miałam na myśli kopii, bo są różnice i bynajmniej nie miałam zamiaru pisać tego złośliwie-.-

Anonimowy pisze...

wszystko fajnie, ale nie podoba mi się dół sukienki 'po'. świetny makijaż oczu.

czikita00

Anonimowy pisze...

zarówno przed jak i po świetne ; )
w makijażu 'po' nie jestem przekonana do ust.




BeleVile

notherynn pisze...

Najbardziej podoba mi się kreacja 'po' .

Sylwia pisze...

Makijaż po, podoba mi się. Ale strój już mnie nie zachwyca.

KamiKam pisze...

dziękuję za metamorfozę; ]

Lo0la777 pisze...

O kurde, ale fajny makijaz 'po'. Podoba mi sie tez dolka przed. Jest taka delikatna ;)

Beata pisze...

co do twarzy, obniżyłabym lekko usta. co do stroju, to jestem bez zastrzeżeń, bardzo letnio i słonecznie :D