piątek, 16 lipca 2010

Wikszt

Twarz przed:
 Strasznie cukierkowo. Mimo iż nie przepadam za takim słodziutkim lookiem, można stworzyć go tak, aby wyglądał ładnie i nie był przesadzony. Ty niestety zawaliłaś z dodatkami, bo makijaż sam w sobie nie jest taki zły, poza tym, że, tak jak mówiłam, jest za cukierkowy. Okulary nie pasują do całości, w ogóle nie powinny one się tutaj znaleźć. Ten hawajski kwiatek kolorem pasuje, ale jest wisienką na torcie cukiereczka, na którego patrzycie.

Twarz po: 
 Starałam się jak najdalej uciec od przesłodzonego looku, ale utrudniały mi to niestety Twoje kosmetyki. Oczy umalowałam czarnym tuszem oraz w niewielkiej ilości czarną kredką. Usta wybrałam w kolorze czerwonym aby urozmaicić jakoś Twój wygląd. Policzki lekko machnęłam różem, zaś na oczy ''nakleiłam'' sztuczne rzęsy, aby medoll wyglądała drapieżniej.  Głównym elementem tej metamorfozy są jednak okulary w kształcie serc, które od niedawna znajdziecie w starplazie jako HB.

Ubranie przed: 
 No cóż, widać, że różowy jest Twoim ulubionym kolorem, jednak to nie znaczy, że każda stylizacja ma być  cała w tym kolorze. Jest za słodko, od samego patrzenia na Ciebie aż muli. Nie wiem co tu więcej pisać, jest po prostu brzydko. Lubię dziewczęce kreacje, ale ta jest już nie dziewczęca, jest dziecinna.













Ubranie po: 
 Niezbyt duży wybór w ubraniach, znowu zmusił mnie do małej czarnej. Tym razem prezentuję Wam jednak czarną sukienkę, ale z maleńkimi, kolorowymi kryształkami doczepionymi do materiału. Dobrałam do niej czarne rajstopy oraz proste, klasyczne szpilki.

7 komentarzy:

esti12 pisze...

meedol po jest o wieeele ładniejsza.
A ubiór też niczego sobie w porównaniu z tym co było. XD

Miisadzia-1 pisze...

Medoll przed:stttrrrraaasznie cukierkowa.zrobiłaś to,co mogłaś.

Anonimowy pisze...

hejka naprawdę fajny blog 5/5 ale mam uwage ten komentarz stworzyłam z przyjaciółkami ale mówię:
Jeśli wydaje ci sie,że jestem bezguściem albo coś to nie pisz co o tym myślisz daj od razu 0.Mnie i moje koleżanki to wkurza jak poniżasz niektóre dolki.Pomyśl,ze ja mam swój styl ale ty o mnie pomyślisz:hmmm okropnie!Wale prosto z mostu.Czy wkładane na siebie sto warstw i bluzkę na nogi to"pomysłowo"jeśli tego nie wie to teraz jest modny styl-eko-.Jeśli chodzi o metamorfoze to ją zrób ale nie poniżaj bo to żalowe!!!ja akurat mam styl ale według ciebiewięc sorry ty masz <??>poziom.Od razu powiedz Soni Rykiel-Aby zaprojektowała dla h&m-u paznokcie.sorry za tą mao stosowną uwage ale już nie mogłam wytrzymać\
bye baby!!!
MissPoland2012

Beata pisze...

no, no no! jest o wiele lepiej =*

Elcias pisze...

Anonimowy- jest w ogóle przymiotnik- "żalowy"?

Podoba mi się strój 'po'. Fuj, 'przed' jest strasznie słodki.

KamiKam pisze...

Ubranie i medoll po wiele lepsza.

Anonimowy pisze...

"po" o wiele lepiej :)


BeleVile