czwartek, 15 lipca 2010

AvieCullen

Twarz przed:


 Uwielbiam lenonki. Są drobnym dodatkiem, który swoją obecnością może zmienić charakter całego stroju. Z nimi jest hippisowsko, ładnie. Lubisz mocne kolory, to sugeruje Twoja fryzura. Nie jest to nic złego jednakże kolory trzeba umieć ładnie dopasować.Ja radziłabym Ci zmienić kolor włosów na delikatniejszy, aż tak bardzo nie rażący w oczy.


Twarz po: 
 Moja propozycja trochę różni się od Twojego pierwotnego wyglądu. Mimo rażąco czerwonych włosów stylizacja wygląda elegancko i szykownie. Uczesanie i pieprzyk nadają trochę burleskowego charakteru. Przydymione oko dodaje szyku. Całość dopełnia różowy kwiat wpięty we włosy.
Moja rada: Nie znalazłam u Ciebie żadnego różu do policzków. Polecam zakupić jakiś w odcieniu pasującym do Twojej karnacji.



Ubranie przed: 
 Wysyłasz sprzeczne sygnały. Dolna część kreacji wygląda elegancko i szykownie (przypomina mi sukienkę o kroju syreny [u góry wąsko, rozszerza się dopiero w okolicach kolan]). Za to Top w paski, który na siebie narzuciłaś, hobo bag (uwielbiam!, ale nie tutaj) i buty na koturnie sugerują, że outfit jest bardziej luźny. Nie
wiemy, czy wybierasz się do restauracji czy na plażę.

























Ubranie po: 
 Ja zaproponowałam Ci coś jednoznacznie eleganckiego. Kolorystyka stroju jest
dopasowana do Twojej aktualnej fryzury. Drobny detal na sukience został wykonany z ozdoby ściennej (mam nadzieję, że wystrój Twojego apartamentu tylko nieznacznie na tym ucierpiał).

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za stylizację, jednak włosy po są oookropne ;P Pozwolę sobie was zacytować "nie lubię" tych włosów, są "brzydkie" i za nisko osadzone. Makijaż śliczny, kocham usta!!
Co do stroju wg. mnie w żadnym calu nie jest on elegancki- plażowy owszem :). Ale zdania nie muszą się pokrywać, prawda? W stylizacji po świetny jest wzorek... I dobranie torebki. I na tym koniec. Co tamj robią te buty?! I grube rajstopy? Masssakra! Pasek przecina MeDoll ni w 5 ni w 9. W dodatku ta bluzka moim zdaniem kretyńsko wygląda pod coś. Nie połączyłabym w życiu szelek z golfem.
Dziękuję bardzo, Gago za metamorfozę. Na pewno wykorzystam pomysł makijażowy i wzorkowy :). Musisz mi zdtadzić sekret jak zrobiłaś odblask na moich ustach- mi nigdy to nie wychodzi... Warto było poczekać :)
AvieCullen

Anonimowy pisze...

Buty dodają szaleństwa i dzięki nim nie jest nudno i monotonnie. Niebieski kolor, który na sobie mają jest taki sam jak ten użyty wyżej - dzięki temu pasują do reszty.
Rajstopy wcale nie są grube, a nawet jeśli są to nie wyglądają ciężko, dzięki czemu cała kreacja wciąż jest lekka.
Czarna bluzka z falbanami wyrównała tu proporcje. Bez niej górna część stroju wydawałaby się mniejsza w stosunku do dolnej + wyglądałaby mniej oficjalnie.
A w kwestii paska - przecina medoll w bardzo odpowiednim miejscu, podkreślając wcięcie w talii. Wyglądałabyś jak kolumna, gdyby go zabrakło.

Anonimowy pisze...

W zupełności się z Tobą nie zgadzam :). Buty i rajstopy wyglądają za ciężko,a falbaniasta bluza przeważa :D. Natomiast podoba mi się, że w metamorfozie zostało wyszczególnione co jest wg. autorki ok, a co nie ;)
AC

Klaudia pisze...

Według mnie nie pasują tu te buty. Pasek i czarna bluzka były raczej konieczne, chyba, że zastąpić to czymś podobnym. Na jedno by wyszło. Makijaż jest cudowny! Ale z tego co widzę metamorfozę wykonałaś już jakiś czas temu z racji starego wyglądu :D

botakchce

esti12 pisze...

strój po jest zajee. Ale meedol mi się nie podoba;d

Miisadzia-1 pisze...

Ja też uważam ze buty nie pasują.Powinny to być normalne niebieskie buty,ale może dziewczyna takich nie ma.Makijaż "po" : OK.

Beata pisze...

jedyne co mi się nie podoba w tej metamorfozie, to kolor włosów me-doll. nie lubię takich barw typu; zielony, bo wyglądają sztucznie, jak peruka. jednak strój jest na prawdę odjazdowy =D