wtorek, 6 lipca 2010

Girl_Poland

Podoba mi się, widać, że masz swój styl. Fryzura, którą wybrałaś może wyglądać albo dziecinnie albo oryginalnie w zależności od reszty, a u Ciebie pasuje idealnie. Okulary także trafione. Twarz podoba mi się, wybrałaś bardzo ładne oczy, których nie widać. Jedyne "ale" mogę mieć do nosa, bo nie jest jednym z moich ulubionych, a w edytorze jest kilka ładniejszych. Ogólnie rzecz biorąc, lubię minimalizm.


Wybrałam jedną z moich ulubionych fryzur, która w wydaniu blond wygląda świetnie. Nie miałaś za dużo kosmetyków, ale jakoś sobie poradziłam. Głównym elementem są rzucające się w oczy rzęsy, które zrobiłam czarną kredką (nie, nie domalowałam ich w paincie). Powieki pomalowałam tylko białym cieniem, usta czarną szminką. Myślę, że dodatki są tu zbędne.


Twój strój bardzo mi się podoba, przede wszystkim nie jest nudno i wybrałaś świetne ciuchy. Połączenie koszuli z bluzką w paski jest trafione, tak samo jak spódniczka i pasek. Pończochy z czerwonymi kokardkami wyglądają bosko. Ja natomiast stworzyłam nieco prostszy zestaw. Miałaś w szafie pełno czarnych pasków, więc połączyłam je z szeroką bluzką i wyszła tunika. Nisko umieściłam pasek ze złotą klamrą i dodałam jeszcze czarną bransoletkę. Z butów nie było za dużego wyboru, więc są zwykłe botki.

11 komentarzy:

Filip pisze...

Całkowicie zgadzam się z oceną. Makijaż po jest rewelacyjny, zwłaszcza rzęsy domalowane czarną kredką. Strój już troszkę mniej mi się podoba, aczkolwiek jest ładny;)

Miisadzia-1 pisze...

Rzecz ująć SUPEROWO

Anonimowy pisze...

bosko ;D

Anonimowy pisze...

JA CHCE: xDDD . moj nick to : Emroszka123

Anonimowy pisze...

ja : Emroszka_123

syene. pisze...

cudowne rzęsy x )

aagusia pisze...

też chciała bym się zgłosić do metamorfozy :) aagusia

a pisze...

Świetna metamorfoza..
Zgłaszam się :)
CoolGirl1300

esti12 pisze...

jak zwykle świetny ubiór! ;))

weronika pisze...

Ten makijaż jest świetny!

Beata pisze...

rewelacja <33