sobota, 24 lipca 2010

Kisska17

Twarz przed:
 Zacznijmy od tego, że Twoja medoll ma bardzo fajny wyraz twarzy. Taki groźny, podoba mi się. Fryzury robione z tych opasek są już niezbyt oryginalne na stardoll, a ta którą Ty wykonałaś wydaje się odrobinę niestaranna.  Co do samego makijażu mam mieszane uczucia-policzki wyszły Ci fajnie, jednak oczy pozostawiają wiele do życzenia. Nie lubię tych brwi. Dam Ci 7.5/10 ;p

Twarz po:
 Podobna kolorystyka, jednak u mnie jest trochę delikatniej. Powiekę pomalowałam kolorami seledynowym oraz fioletowym. Do rzęs użyłam tylko wydłużającego tuszu, malując niewielką powierzchnię przy oku. Policzki machnęłam jasno pomarańczowym pudrem, zaś brwi pozostawiłam w naturalnym kolorze- brązowym. Fryzurę wybrałam w stylu retro. Delikatnie upięte loki podkreślają urodę doll.

Ubranie przed:
 Ogólnie ta kreacja nie prezentuje się źle, jednak jest kilka mankamentów które powinny zostać naprawione. Otóż nie podoba mi się ten czerwony płaszczyk (?). Rękawy bluzki spod spodu wystają, co wygląda nieładnie i niechlujnie. Ja założyłabym do tego czarne rajstopy oraz odrobinę cięższe buty, np. botki. Ocena: 7/10.













Ubranie po:
 Postawiłam na czerń, przełamaną metalicznymi dodatkami. Medoll ubrana jest w sukienkę, zrobioną z dwóch spódnic oraz czarnej bluzki z długimi rękawami. Założyłam do tego czarne rajstopy oraz botko-szpilki z voile. Z dodatków czarne rękawiczki oraz srebrne korale na szyję. Całość jest elegancka, ale i młodzieżowa.

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wow !

bosko ci wyszła ta metamorfoza !
strój po bardzo mi się podoba ! :)



BeleVile

Beata pisze...

makijaż- cud miód ( ;
no, i znowu muszę się powtórzyć, bo uwielbiam czarne stylizacje !

Elcias pisze...

Beatko, ja również ubóstwiam czarne stylizacje! :)

Lo0la777 pisze...

Super metamorfoza (; Cudowny makijaz "po" chociaz "przed" był równie ładny .

Klaudia pisze...

A mi się nie podoba. Po prostu nie lubię tej spódnicy w żadnej roli. Gdybyś udoskonaliła strój "przed" po swojemu byłby zachwycający! Makijaż jest ok:) Wadzi tu ten prosięcy nosek :p

botakchce

Filip pisze...

Nie wiem co chcesz od spódnicy, ja ją bardzo lubię ;)

Anonimowy pisze...

fajnie łączy się spódnica kropki i deseń naszyjnika.

esti12 pisze...

nie wiem co powiedzieć meedol po . Jesteś boska! .

Klaudia pisze...

Nie spasowała mi jakoś :D Admini zapomnieli wyprać ją w Pervolu i zbledła ;p

Magda pisze...

thx :) fajnie wyszła :)
powiem że moja MeDoll jest całkiem, całkiem 'po' :)

matylda. pisze...

Mhm, brwi wyglądają jakby je ktoś skubał nożyczkami. =D

Ewanilla pisze...

świetnie.

Savi pisze...

Podoba mi się twarz po ;D