sobota, 10 lipca 2010

milkarock1998

Twarz przed:
 Najgorszą rzeczą w Twoim wyglądzie są zdecydowanie oczy. Są za wysoko umieszczone, a tak pomalowane rzęsy tylko je podwyższają. Pasemka wyglądają strasznie kreskówkowo, przez co cała medoll wygląda bardzo nienaturalnie, komicznie. Lubię ten kolor ust. Denerwuje mnie ten tatuaż na lewym ramieniu medoll, nie przepadam za nimi.

Twarz po: 

 Zmieniłam look medoll na bardziej delikatny, jednak w trochę chłopięcym stylu. Oczy pomalowałam tuszem oraz kredką tylko na dole aby optycznie je obniżyć. Usta brzoskwiniowe, tak jak u Ciebie. Z dodatków nic mi za bardzo nie pasowało, a więc nic nie dałam. Nie miałam z byt wielu możliwości zmiany.

Ubranie przed: 
 Ojojoj. Nie wiem od czego zacząć, gdyż nic mi się tutaj nie podoba. Takich trampek za żadne skarby nie powinno się łączyć z mocno wyciętym bikini.Nie wiem co mogę więcej napisać, tutaj prawie nic nie ma.














Ubranie po: 
 Miałam ochotę na coś dziwnego i ekstrawaganckiego, ale nie wiem czy mi wyszło. Nie wiem nawet jak określić ten strój. Jest to jakby coś w stylu Lady Gagi- Gruba czarna kurtka, do której założyłam czarne majtki. Medoll ubrałam również w gruby, niebieski szal.Nogi lalki zdobią dziwaczne botki zrobione z kilku par.

7 komentarzy:

weronika pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem! Przeglądałam inne posty, i stwierdzam, iż robisz niesamowite makijaże! Zresztą, stylizację ubioru również robisz bardzo oryginalne.

esti12 pisze...

twarz meedol po jest śliczna! Jedynie nie jestem fanką krótkich włosów. ;*

syene. pisze...

Cudowny strój! Teraz jest jednym z moich ulubionych! :3

Beata pisze...

widać tą przemianę, którą przeszła me-doll i to na lepsze ( : kreacja w stylu gagi również wyszła wspaniale

Ewanilla pisze...

Ten strój lady gagi jest boski! Nigdy bym takiego czegoś sama nie wymyśliła (:

Anonimowy pisze...

Przepraszam,ale śmiać mi się chcę ponieważ twarz po jest bardzo dziwnie pomalowane....hmmmm...Zawsze robisz śliczne metamorfozy ale sorry to ci nie wyszło

KamiKam pisze...

ymmm.
To jest taka gorsza z twoich stylizacja moim zdaniem.
Hmm.Chyba to robi ten układ twarzy .