piątek, 16 lipca 2010

Emcioszek18

Twarz przed:
 Nie przepadam za tą fryzurą, jednak w tym kolorze nie mam do niej zastrzeżeń. Do makijażu oczy użyłaś ciekawych kolorów, aczkolwiek rozłożone są one niestarannie przez co nie wyglądają ładnie. Ja zmieniłabym kolor usta na jasny, najlepiej cielisty. Tak samo jak w większości stylizacji z jasnymi włosami, potrzebna jest tutaj jasna kredka do brwi.Bez niej wygląda to odrobinę niestarannie.

Twarz po:
 W tej stylizacji makijażowej wybrałam kolorystykę ciepłą. Dominuję beże, brązy i pomarańcze. Oczy zaś pomalowałam dookoła czarnym cieniem, aby uniknąć monotonności. Usta są w kolorze szarym, podchodzącym pod siny. Policzki pomalowałam lekko pomarańczowym pudrem, zaś brwi czarne. Z dodatków okulary w idealnej do makijażu kolorystyce, które kocham.

Ubranie przed: 
 Co tu dużo mówić-jest wspaniale. Mimo iż niektóre tkaniny tej anielskiej sukienki nie do końca się pokrywają, to i tak mi się szalenie podoba. Uwielbiam kreacje które poza  cieszeniem oka maja jakiś przekaz. Tutaj właśnie tak jest. Mimo iż nie ma już ocen 1-10 to i tak daję Ci 10, pierwszą na tym blogu.












Ubranie po: 
 Tam było biało i anielsko, tu jest czarno i żałobnie. Stworzyłam obszerną, ciemną kreację z kilku czarnych sukienek. Ciekawe nakrycie głowy oraz koronkowy parasol dodają szyku i elegancji. Medoll wygląda jak wracająca z pogrzebu barokowa dama.













Która kreacja bardziej Wam się podoba, moja-żałobna, czy Emcioszkowa-anielska?

13 komentarzy:

Hoopy. ♥ pisze...

Bardzo mi się podoba
Nie tylko moja ale i każda inna twojego autorstwa
Wcześniej też robiłam czarne stylizacje. Jeszcze raz dziękuję :D

Elcias pisze...

Gratuluję dziesiątki! :)
Obie są wspaniałe. Nie potrafię wybrać lepszej.

Pozdrawiam!

esti12 pisze...

Mi się podoba anielska;)
w meedol nie podobają mi się włosy,ale reszta jest śliczna.;D

miSsInuSsia pisze...

wow.! gratuluję pierwszej 10 :)

Miisadzia-1 pisze...

WoW !

Anonimowy pisze...

chyba żałobna ;p
Kaaś - MissKaty2121

Beata pisze...

obie są na wspaniałe!

Sylwia pisze...

Twarz po - śliczna. Strój po - FENOMENALNY. Wręcz napatrzeć się nie mogę! Twoja kreacja dużo bardziej mi się podoba. :)

KamiKam pisze...

Świetna twarz po,przed przeciętna.
Strój hmm,chyba obydwa są b.ładne.

weronika pisze...

Uwielbiam Wasze stylizacje!

Anonimowy pisze...

jednym słowem...pięknie !
( przed i po )

BeleVile

Anonimowy pisze...

Hmm... W Anielskiej jest coś takiego...no ma to coś!
za to żałobna jest taka...smutna....ale również ma swoją hmm...grację? nie wiem jak to nazwać i chyba zostanę przy tym czymś. SZkoda tylko, że ta "po" jest prześwitująca po bokach. To mi się nie podoba, więc wybieram Anielską. Chociaż zajęło mi trochę zastanowienie się nad swoją decyzją.



Będę "Anonimowa", bo nie chcę, żeby ktokolwiek odwiedzał moje konto. O! Podpiszę tak:
xXxNieznajomaxXx

Aleksandra pisze...

Obie stylizacje są zarówno piękne jak i magiczne.

Diana339