piątek, 30 lipca 2010

MissRedFanaberi

Na poczatku chce przeprosic za brak polskich znakow. Obecnie nie ma mnie w Polsce, wiec zrodlo, z ktorego pisze nie posiada takowych.
Twarz przed
Staralas sie zrobic cos innego, ale troche Ci nie wyszlo. Nie wiem jaki efekt chcialas uzyskac przez ta roze na oku, moze siniec, nie podoba mi sie to. Wiem, ze te oczy zbyt ciekawych rzes nie maja, ale lepiej je zmienic niz nakladac te sztuczne rzesy. Ocena: 5,5/10
Twarz po:

Postanowilam odniesc sie do wczesniejszych epok, nie chcialam w Twoim przypadku nowoczesnosci. Wolalabym inne kolory cieni do powiek, ale nie mialam wyboru. Obnizylam nieco usta i nos oraz brwi. Wybralam wysoko upiete wlosy z wpieta roza. Usta pocieniowalam.



Strój przed:

Widac kreatywnosc, ale poszla ona w troche innym kierunku niz bym chciala. Ta spodnica jest naprawde dobra, ale ta kokardka przy niej totalnie tu nie pasuje. Dol caly jest do kitu. Ciemne rajstopy? Nie tutaj!

Ocena: 5/10














Strój po:
Chcialam stworzyc cos innego niz to co zwyklam robic. Bardzo spodobaly mi sie te splywajace czerne wodorosto-sieci. Dodalam o tego czarny dol i buty stworzone z dwoch par, ktore nieskromnie mowiac wg mnie wyszly naprawde ciekawie.

18 komentarzy:

Sindy pisze...

Wreszcie wróciłaś, świetna kreacja !

Sindy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

doczekalismy sie Silver! :) Super metamorfoza, z reszta jak zawsze :)

czikita00

Klaudia pisze...

Dół kreacji nie koniecznie mi się podoba ale sama w sobie jest cudowna:) Użycz trochę pogody ze swoich wakacji ;p

botakchce

Sylwia pisze...

Ładny makijaż po. Tak, buty wyszły świetnie! ;)

matylda. pisze...

Trochę brzydka ozdoba we włosach.

Magda pisze...

fajne :)

Anonimowy pisze...

świetna metamorfoza !
strój po bardzo mi się podoba ! :)




BeleVile

Lo0la777 pisze...

Bardzo ładna kreacja 'po' . ;) A buty naprawde fajne. Co do makijazu nie mam zastrzezen.

Elcias pisze...

Śliczna kreacja :)

Aleksandra pisze...

Fajna kreacja ''po''.

Filip pisze...

botakchce, wątpię by w Londynie było cieplej niż aktualnie w Polsce ;p

Ewanilla pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewanilla pisze...

Wreszcie silver! Ten strój po jest wspaniały!

Filip pisze...

Hm. dla mnie o stroju po można by długo dyskutować, ale wiem, że gdybyś miała większe możliwości, byłoby świetnie ;)

Miisadzia-1 pisze...

Superowy strój PO !

Beata pisze...

przyznam, że bardzo kreatywnie :D

Trinnyty pisze...

I w makijażu i w stroju jestem niestety na nie.

Trinnyty