piątek, 23 lipca 2010

SoHard.

Twarz przed:
 Podoba mi się makijaż. Może nie jest jakiś specjalnie dopracowany, ale użyłaś ciekawych kolorów, które w takim połączeniu wyglądają ładnie. Wszystko raczej do siebie pasuje, aczkolwiek ja zmieniłabym usta na inne, mniej grymaśne. Nie do końca przepadam za tym kolczykiem.

Twarz po: 
 Z ciepłej, letniej kolorystyki przeszłam w czerń i biel. Oczy pomalowałam białą kredką oraz czarną w miejscu gdzie krawędź oka 'stykała' się ze źrenicą. Nie miałam za bardzo co zrobić- masz mało kosmetyków. Z dodatków wybrałam tylko czarną opaskę nasuniętą na brwi.

Ubranie przed: 
 Tutaj jest gorzej niż w przypadku makijażu. Te spodenki same w sobie mi się nie podobają, a tutaj, założone do eleganckiego żakietu i ''stanika'' zrobionego z paska wyglądają nieładnie. Ciepły makijaż doll nie pasuje do ani jednego elementu tego stroju. Buty i kopertówka są fajne, ale nie tutaj.













Ubranie po: 
 Hm. Miałaś tylko jedną stronę w szafie, dlatego mój strój jest raczej skromny. Medoll ubrałam w biało czarną sukienkę zrobioną z dwóch spódniczek, bluzki oraz paska. Do tego założyłam świetny żakiet, którego rękawy poszerzyłam za pomocą luźnego swetra. Stopy medoll zdobią klasyczne, czarne szpilki.

19 komentarzy:

Klaudia pisze...

Nie jest to najlepsza Twoja stylizacja. Zazwyczaj po metamorfozie stroju wiem, że to ty ją robiłaś, teraz tak nie było. Rozumiem, że to przez skromną szafę Dollki. Makijaż jest ciekawy :D

botakchce

esti12 pisze...

nie podoba mi się po .

miałaś lepsze metamorfozy.chociaż rozumiem,że było mało możliwośi.ale zawsze wyczarowałaś coś fantastycznego.Tym razem tak nie jest...

Hildaa pisze...

no ma mało ciuchów, temu wyszło jak wyszło, no xD

Tola..xD pisze...

Mi się podoba.

Hildaa pisze...

teraz przyjrzałam sie dokładniej i w `po` makijażowej metamorfozy ślicznie zrobiłaś oczy *.*

Elcias pisze...

Choć było mało ubrań, to i tak stworzyłaś niezły zestaw :)

Anonimowy pisze...

ale wieeelkie oczy!!! ogólnie po jest fantastyczne.

Sylwia pisze...

Medoll "po" wygląda całkiem ładnie, a strój jest taki sobie.

hibiskusek pisze...

Makijaż 'po' jest uroczy! Tęczówka wydaje się taka duża O_O

Weronika pisze...

Jej doll przed była całkiem nie zła , tylko ten kolczyk , dziwnie wygląda , a w ubraniach , świetnie użyłaś bluzki która była darmowa ; )

Magda pisze...

a mnie to się tam podoba :)

Anonimowy pisze...

te oczy ślicznie zrobione.
a strój jest sliczny :)

Anonimowy pisze...

te oczy ślicznie zrobione.
a strój jest sliczny :)


BeleVile

crazyxstrawberry pisze...

Zrobiłaś co mogłaś... ;)


julla009

Beata pisze...

pomysł z powiększeniem oczu jest genialny! jeżeli zaś chodzi o ubranie, także mi się podoba z tego względu, że jest tak prosto, schludnie, elegancko...

Lo0la777 pisze...

Jak zwykle swietnie. Fajnie wykorzystalas darmowa bluzke, jak mi sie nie zdaje . Cuuudowny makijaz ! (; Z daleka oczy wygladaja jak naprawde duuuze .

matylda. pisze...

Jestem w szoku.! Jednak Gaga umie tworzyć nie tylko kreacje na bal przebierańców.?

Ewanilla pisze...

no cóż, co do metamorfozy ciuchów, no to rozumiem, że mało ciuchów, ale bardzo słabo Ci to wyszło, nie podoba mi się. Zawsze właśnie coś fajnego robiłaś. A w tym makijażu to jakoś mi się ta opaska nie pasuje, ale te wielkie oczy są super xd

Savi pisze...

Nie wiem czy ,,po'' czy przed jest lepsze. Po dłuższym zastanowieniu wychodzi na to że ,,po'', ale to nie jest najlepsza twoja stylizacja :(
ale robiłaś co mogłaś ;)

Gepard112.