sobota, 10 lipca 2010

OrsaySuite_-

Twoja medoll nie jest brzydka czy oklepana, ale nie jest też w moim stylu. Ładne włosy i ładny kolor, ale makijaż już mniej mi się podoba. Oryginalne usta, niestety wszystko psuje źle nałożony cień. Te dwa kolory mieszają się ze sobą i wygląda to dziwnie, poza tym nie lubię, gdy cała powieka jest pomalowana. Nos dałabym troszkę niżej.


Zmieniłam włosy na krótsze i ciemniejsze, tak żeby pasowały do kapelusza w stylizacji ubioru. Oczy pomalowałam wszystkimi cieniami jakie posiadałaś (oprócz czarnego) , podkreśliłam je niebieską konturówką. Rzadko rzęsy maluję innym tuszem niż czarnym, ale tym razem zrobiłam wyjątek i myślę, że wyszło lepiej. Pod okiem umieściłam pieprzyk. Lekko obniżyłam nos i usta, które pomalowałam tylko błyszczykiem. Wyszło delikatnie i świeżo.


Twój strój "przed" jest prosty i w sumie to nie mam się czego przyczepić, ale wolę bardziej złożone kreacje. Wszystko jest w podobnych kolorach, brakuje mi czegoś, co przełamałoby nudę. Postanowiłam zrobić coś bardziej luźnego, coś na wyjście na miasto. Wybrałam białą koszulkę i dżinsową, letnią kurtkę. Do tego ubrałam Twoją lalkę w niebieską, dwuwarstwową spódnicę i srebrno-czarne szpilki. Przepraszam za nierówno nałożony kapelusz, ale niestety fryzury tutaj zmienić nie mogę, a uważam, że jest tutaj niezbędny :)

7 komentarzy:

BlackSheep. pisze...

Świetny makijaż po. ;3

syene. pisze...

Nie tylko świetny makijaż. Strój też wyśmienity. *.*

esti12 pisze...

makijaż jest przecudny . ; D . strój też jest ślicny . ; - )

Beata pisze...

cudowny makijaż! strój też niczego sobie, podoba mi się( =

Rox,Alex pisze...

Makijaz jest swietny!

Miisadzia-1 pisze...

Jest ok

Filip pisze...

Makijaż przed jest strasznie niedokładny. Po mi się podoba, jednak ja dałabym jasne włosy. Co do stroju- po jest oczywiście piękny, zgadzam się co do kapelusza ;)