piątek, 16 lipca 2010

anita607


Twarz przed:
Na pierwszy rzut oka jest całkiem nieźle, ale im dłużej się człowiek przygląda tym wygląda to gorzej. Jest bardzo niestarannie. Uważam, że o wiele lepiej jest kiedy na makijaż poświęcimy trochę czasu, ale za to będzie on staranny i posłuży nam do kilku stylizacji. Te kolory, które wybrałaś razem wyglądają dobrze, ale nie wyszło Ci to. Nie pasuje mi tu ten kwiat, ani włosy. Usta i nos powinny być niżej.

Twarz po:
Do makijażu oczu użyłam brązowej kredki, którą pomalowałam tylko górną powiekę oraz dwóch cieni: szarego i mocnego różowego. W jednym miejscu kolory przyciemniłam czarnym. Myślałam nad tym, aby użyć kolorowego tuszu do rzęs, ale uznałam, że najlepiej wygląda tu czarny. policzki zaróżowiłam, a usta zrobiłam nude. Przyciemniłam włosy, myślę, że w tych jest Ci o wiele lepiej.
Strój przed:
Za wiele do mówienia tutaj nie ma. Założyłaś jedynie dwa elementy. Zbyt kreatywny ten strój nie jest. Owszem ta suknia jest całkiem ładna, ale nie mogę oceniać Twojego stylu, bo nie skomponowałaś tutaj różnych rzeczy i kolorów.

















Strój po:
Z Twoją szafą nie dało się zrobić za wiele. Wykonałam kreację wieczorową. Połączyłam granatową spódnicę z czarną sukienką. Przedzieliłam to paskiem z kokardką wyglądającym jak wstążka. Dodałam czarny element na szyję i takie też pantofle.

8 komentarzy:

esti12 pisze...

Makijaż i strój 'po' jest śliczny jak zwykle;D

Filip pisze...

Według mnie te włosy idealnie pasują do jej twarzy, usta może i są za wysoko, ale zamaskowała to cielistą szminką. Twoje ''po'' jest ciekawe, ale czegoś mi brakuje. Co do stroju nie mam żadnych wątpliwości- Twój, SilverIvy, jest o wiele lepszy ;)

Miisadzia-1 pisze...

Całkiem,całkiem.

Beata pisze...

ta sukienka wyszła ci wprost genialnie !

Elcias pisze...

Wow, jaka suknia piękna! :)

Sylwia pisze...

Bardzo ładna twarz po.

KamiKam pisze...

kurde,świetny układ twarzy .

Anonimowy pisze...

zgadzam się z Gagą, włosy pasują. ( :


BeleVile