sobota, 14 sierpnia 2010

Kara2521

Twarz przed:
 Patrząc przez dłuższy czas na Twoją medoll można dostać oczopląsu. Za dużo! Tu mocny makijaż, wyrazisty kolor włosów i jeszcze takie dodatki. Twoja medoll wygląda jak pomarańczowa choinka, która ubierał ktoś o bardzo lichym wyczuciu smaku. Do tego jeszcze wyraz twarzy, dzięki któremu przypominasz świnkę. Nos i oczy są okropne, zaś usta umieściłaś zdecydowanie za wysoko. Przykro mi. Moja ocena: 1/10.

Twarz po:
 Starałam się, mimo samych cukierkowych kosmetyków, uciec od kiczowatego i tandetnego stylu. Wyszła mi elegancka twarz, o delikatnym makijażu oczu i krwistoczerwonych ustach. Bazę nałożyłam wyłącznie przy zewnętrznych kącikach oczu, a jest ona w kolorze czarnym. Szkoda, że nie miałaś czerwonego pudru na policzki. Barokowa fryzura dodaje smaku.

Ubranie przed: 
 Tak samo jak w przypadku makijażu- co za dużo to nie zdrowo! Tutaj jednak pokusiłabym się również o stwierdzenie, że jesteś jedną z osób dla których jak coś ma metkę ''HotBuys'' to automatycznie jest piękne i pasuje do wszystkiego. Nie prawda, jedynymi elementami, które tutaj do siebie pasują jest marynarka i buty. Tyle. Moja ocena: 2/10.












Ubranie po: 
 Może Wam się to wydać nudne, ale ja znowu postawiłam na czerń. Uważam, ze kreacje w tym kolorze wychodzą mi najlepiej, dlatego właśnie ten kolor dominuje w moich outfit'ach ;) Tutaj stworzyłam czarną, długą sukienkę na suwak, z falbaniastym dołem. Dobrałam do tego świetny sweter ze świecącymi wstawkami oraz czarne kozaki, na które ostatnimi czasy mam fazę.

13 komentarzy:

Im__Happy__Girl pisze...

Jest o wiele , wiele lepiej niż "przed" .Wydobyłaś elegancję z cukierków.

Pozdrawiam , Im__Happy__Girl

notherynn pisze...

Po , twarz jest rewelacyjna, co do strojku to mnie nie urzekł. Ten dół sukienki jakoś nie przypadl mi do gustu ; )

Trinnyty pisze...

Kreacja jest boska, makijaż też ładny, ale myślę, że usta są za nisko.

Klaudia pisze...

Zgadzam się z drugim komentarzem :). Twarz zmieniona zdecydowanie na lepsze, ale do stroju również nie jestem przekonana. Dół mi się podoba, ten sweter jakoś nie pasuje :D

botakchce

Beata pisze...

ja także uważam, że ten sweter dziwnie wygląda. odstaje od reszty, i nie do końca pasuje do tej eleganckiej sukienki. makijaż prosty, ale wyszło to na korzyść me-doll

Unknown pisze...

Super, makijaż i strój po poprostu cudo.

Bolą mnie oczy

Ewanilla pisze...

strój mi się nie podoba, ale makijaż...świetny. Mówię o po xD

Elcias pisze...

Zmiana na lepsze. Strój taki sobie :p

Lo0la777 pisze...

Makijaż ładny, ale co do stroju to już nie jestem tak do niego przekonana.

Czikita00 pisze...

Zgadzam się z turbodymomenem :P

Magda pisze...

brak kiczu, sama elegancja. Bombowo!

Anonimowy pisze...

ten sweter i kozaki bym wywaliła. Kozaki do długiej sukienki i długi sweter, no coś mi tu nie pasuje
kate_star95

BeleVile pisze...

twarz jest o wiele lepsza niż przed. sprawiłaś że te oczy nie są już"zezowate". strój mi się podoba , tylko falbany sie jakoś nie pokrywają. ładna metamorfoza.;]