wtorek, 24 sierpnia 2010

BffLolOMG - metamorfoza z hasłem

Twarz przed:

Od razu w oczy rzuciły mi się zbyt mocno pomalowane policzki. Czerwonego różu wystarczyło użyć po zewnętrznej stronie twarzy. Nie przepadam za krwistymi ustami pomalowanymi błyszczykiem, tracą wtedy swój wdzięk. Poza tym posiadasz chyba wszystkie kosmetyki jakie wyszły z DOT, szkoda, że oczy podkreśliłaś jedynie na czarno. Podoba mi się fryzura jaką wybrałaś. Moja ocena: 7/10

Twarz po:

Jedynie dwa elementy uległy zmianie. Są to usta i oczy bardzo podobne do poprzednich. Pierwszy raz zdecydowałam się na tak mocny makijaż oka.Użyłam wielu cieni, poza tymi, które widać.Usta pomalowałam pod kolor karnacji, po czym musnęłam je błyszczykiem. Ta fryzura dodaje Twojej doll charakteru, poza tym bardzo ją lubię.


Ubranie przed:
Twój zestaw jest dość ciekawy. Całość dopasowana kolorystycznie do makijażu i w miarę spójna. Jednakże nie jestem zwolenniczką tatuaży, które Twoja Doll posiada na obu rękach. Błyszczące buty niespecjalnie tu pasują,matowe według mnie były by lepsze. Zdjęłabym także którąś z kokard - z paska lub bluzki. Może lepiej zastąpiłby ją jakiś naszyjnik? Moja ocena: 7.5/10













Ubranie po:
Masz ogromną szafę. Nie doszłam nawet do końca ale myślę, że nie musiałam. Wybrałam z niej ubrania w odcieniach grafitu i szarości. Cekinowa sukienka dobrze współgra z tą marynarką i rajstopami. Na ramię Twojej doll założyłam pikowaną torebkę, zaś na głowie spoczywa kapelusz dodający nutki tajemniczości :D Butki to połączenie skarpet i dwóch par szpilek.

13 komentarzy:

weronika pisze...

Medoll "po" wygląda WSPANIALE. Zakochałam się w niej!

Co do stroju, myślę, że ta torebka nie pasuje. Poza tym, jest świetnie. (:

Anonimowy pisze...

Łał , makijaż oka naprawdę zachwyca .Znakomita metamorfoza !
Im__Happy__Girl

Ewanilla pisze...

Cudnie!!!!!! metamorfoza jest świetna, rewelacyjna, fantastyczna !!

BeleVile pisze...

kocham makijaż po !!
strój mniej mi się podoba ale też ładny.

Klaudia pisze...

Wiem:D Niepocieszona jestem,że stroje mi nie wychodzą ale cóż! Let's practice, practice, practice! :D

Tola..xD pisze...

Makijaż po świetny taki wdg mnie na Salamandre , ale to dobrze , trzeba czerpać inspiracje od najlepszych :D

Strój po rownież świetny [;

Ewa pisze...

Wow dollka po metamorfozie nabrała zupełnie innego charakteru. Jest cudownie. Podoba mi się to, że zdecydowałaś się na mocniejszy makijaż. Wyszedł Ci idealnie. Co do stroju to uwielbiam takie kapelusze spuszczone na oczy. Strasznie mi się to podoba ^^

Klusia03

Klaudia pisze...

Tola...xD - też mi ją przypomina, aczkolwiek jest to efekt nie zamierzony. Nie inspirowałam się jej osobą:)

Beata pisze...

po prostu genialnie, nic dodać, nic ująć ;D

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z poprzedniczką - nic dodać, nic ująć ;*.

Alexx. pisze...

Piękne usta ! jakich szminek użyłaś by uzyskać taki kolor ust ? :D

Klaudia pisze...

Przy żółtej cerze wystarczy jedna warstwa żółtej szminki DOT :) W tym wypadku + błyszczyk :)

Anonimowy pisze...

Wow!Makijarz jest fantastyczny
strój zresztą też,to chyba jedna z twoich leprzych metamorfoz.