czwartek, 19 sierpnia 2010

Superszczur

Twarz przed:
 Ojojoj. Przepraszam, ale cała Twoja medoll moim zdaniem nadaje się tylko i wyłącznie do kosza. Nie wiem, czy chciałaś uzyskać takowy efekt, czy może po prostu Ci się coś takiego podoba, ale dla mnie jest okropnie. Mimo iż wszystko do siebie pasuje, to prawda, ale to nie zmienia faktu, że makijaż i twarz są brzydkie. Aczkolwiek usta i oczy osobno przypadają mi do gustu. Moja ocena: 1/10.

Twarz po:
 Patrząc na medoll ''przed'' spodziewałam się prawie zerowej liczby kosmetyków, a tu nie, miałaś ich dosyć sporo. Niestety jednak najważniejszego elementu medoll- karnacji- nie mogłam zmienić. Zmusiło mnie to do wybrania niezbyt korzystnego, żółtego koloru szminki. Aczkolwiek nie wygląda to patrząc na całość jakoś bardzo źle. Oczy pomalowałam cieniami czarnym oraz tym w kolorze fuksji. Zmieniłam fryzurę na ''pazurczastą'' i dodałam czarne okulary. Całość wygląda, moim zdaniem, o wiele lepiej.

Ubranie przed:
 Nawet gdyby ubrania z jakich składa się ten strój nie były darmówkami, to i tak by mi się to nie podobało. Powiem tak: Brakuje mi tu WSZYSTKIEGO. Ta kreacja jest dla mnie jak jakiś jeden wielki żart, przepraszam. Moja ocena: 0.5/10.














Ubranie po:
 Stworzyłam czarną sukienkę z kilku warstwowym dołem oraz górą będącą gorsetem z długimi rękawami. Użyłam do tego trzech sukienek oczywiście w czarnym kolorze, futra oraz paska. Wiem, że ta kreacja wygląda na bardzo niedopracowaną, brakuje rajstop i dodatków, ale po prostu nie było z czego ich zrobić. Nie miałaś nic, dlatego tez obcięłam stopy, gdyż nie znalazłam nawet jednej pary czarnych butów.

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

MeDoll "przed" w ogóle mi się nie podoba, za to "po" jest genialna .
Co do stroju, to nie przypadł mi do gustu. Ogólnie, niezbyt przepadam za czarnymi kreacjami.

Pozdrawiam.
Elizka_15

Ewa pisze...

Dollka po wygląda naprawdę świetnie. Tajemniczo. Co do stroju to tak jak napisałaś wygląda na nie skończoną ale rozumiem, że to przez brak dodatków :) Metamorfoza jak najbardziej na tak.

Klusia03

Tola..xD pisze...

twarz brzed faktycznie ejst brzydka , ale 1 pkt to zdecydowanie za mało , nie jest aż tak makabrycznie , sądzę , że me-doll zasługiwała chociaż ma 3-4 pkt.
Strój po super [=

Czikita00 pisze...

sukienka po - wymiata! :]
makijaż też, chociaż ta marchewkowa skóra robi swoje.

Ewanilla pisze...

Mmm, ale ładnie,

Magda pisze...

O k... faktycznie, przed wydaje mi się że wszystko gra, ale najbardziej nie podoba mi się ta jej fryzura. Taka jakaś sztuczna. A Twoja metamorfoza po w sumie wydaje się ładniejsza, ale karnacja psuje cały efekt. A do stroju do nawet nie wyrażę swojej opinii,A Gago strój po nie bardzo przypadł mi do gustu, ale jest o niebo lepszy niż przed.

BeleVile pisze...

metamorfoza jak najbardziej na tak ; )

Aleksandra pisze...

Chyba najmniejsza punktacja jaka do tej pory była na blogu ;D Twarz ''po'' mi się nie podoba, a strój jak najbardziej, natomiast ''przed'' wszystko jest straszne.

Elcias pisze...

Wielka zmiana w jej wizerunku! Jednak potraficie czarować :D

Miisadzia-1 pisze...

Kocham tą fryzurę w twarzy PO !

Kamila01010 pisze...

Czy to są czary ?
Chyba tak ... Nowy wizerunek jest bardzo ładny. Duża zmiana.

Anonimowy pisze...

O Boże! Jak ta dziewczyna wyglądała przed!!! Paskudzctwo!Wybrała chyba najgorszy możliwy styl...co do przemiany...jest zupełnym przeciwieństwem!

Kama_120 pisze...

E...
Mi się nie podoba ani 'przed' ani 'po' . ;[
Oh. To przez tą sukienkę. Po prostu jej nie lubię. Przykro mi.
Ale... w porównaniu z tą 'przed' jest genialna ; )

Lo0la777 pisze...

Mi sie nie podoba .. ;( Sorki ale nie mam czasu sie rozpisywac.

Beata pisze...

być może kiedyś skuszę się o zrobienie się na podobną me-doll, gdyż bardzo mi się podoba taki wizerunek (=

Sylwia pisze...

Jak dziewczyny wcześniej wspomniały: potrafisz czarować! :D Wspaniała zmiana.

Anonimowy pisze...

Twarz po ok, strój raczej na nie. Ale cóż mogłaś zrobić. I tak zmiana jest niebywała.