niedziela, 22 sierpnia 2010

_Krysztal_ -metamorfoza z hasłem.

Twarz przed:
 Co do elementów twarzy to nic nie mogę Ci zarzucić. Oczy, usta, nos, brwi-wszystkie dobrałaś bardzo dobrze, pasują do siebie. Makijaż mniej mi się podoba. Nie lubię makijażu oczy, które łączą biały cień z jakimś ciemnym kolorem. To nie wygląda dobrze. Policzki pomalowałaś odrobinę za mocno, przez co medoll wygląda nienaturalnie. Usta mi się podobają. Moja ocena:
7.5/10 

Twarz po: 
 Od razu mówię, że twarz medoll miała pasować do stroju, więc może Wam się ona sama w sobie nie spodobać. Oczy pomalowałam na czarno- użyłam czarnej kredki, tuszu, eyeliner'a oraz cienia do powiek. Policzki delikatnie musnęłam pudrami czerwonym, bladoróżowym i podchodzącym pod złoty. Usta wybrałam ciepło czerwone, z plamką błyszczyka po środku. Włosy zmieniłam na płomiennorude, spięte w luźny kucyk z tyłu.

Ubranie przed:
 Podoba mi się, aczkolwiek widziałam lepsze Twoje stylizacje.  Rozumiem, ze wystylizowałaś się już do szkoły, tak? :> Bardzo lubię tę koszulę, fajnie ja tutaj połączyłaś. Nie podoba mi się tylko to, że sukienka (tudzież spódnica) wystaje spod koszuli. To wygląda bardzo niedbale. Reszta ok, chociaż co do tego naszyjnika to można by podyskutować. Moja ocena:
7.5/10











Ubranie po:
Serii jesiennych stylizacji ciąg dalszy. Ubrałam Cię w świetną, czarną sukienkę z prześwitami, którą pod spodem zakryłam bluzką oraz spódnicą w tym samym kolorze. Dobrałam do tego ciekawą, luźną kurtkę, która medoll prezentuje niezapiętą. Wokół szyi owinęłam Cię w ciepły szal z DKNY, nogi zaś osłoniłam czarnymi rajstopami tejże marki. Buty zrobiłam z kilku par, a są to wysokie platformy z kokardkami. Z dodatków wybrałam dużą, pojemna torbę.

17 komentarzy:

Ewanilla pisze...

Metamorfoza jest świetna! Jak zobaczyłam strój po, to od razu cieplej mi się zrobiło xD :)

Czikita00 pisze...

Całokształt wygląda wyśmienicie! :)

BlackSheep. pisze...

śliczny makijaż, a do stroju, proponowałabym inną torbę. :3

Tola..xD pisze...

SWIETNY STRÓJ PO !
CZARNY RZĄDZI !

Elcias pisze...

Stylizacja udana! Bardzo, bardzo ładnie.

notherynn pisze...

Zakochałam się w MeDoll po! Ten ognisty rudy :). Stylizacja ubraniowa również jest świetna.

Lo0la777 pisze...

extra ! ;)

Rainbow pisze...

Bardzo egzotycznie wygląda Doll 'po' . Jest tak ... hmm , nie mogę nawet opisać naile jest pięknie !

Ewa pisze...

Świetna metamorfoza ;d Dollka ''po'' wygląda olśniewająco.

BeleVile pisze...

to jest jedna z moich ulubionych metamorfoz wykonanych przez Ciebie. jest pięknie, no i ten piękny rudy kolor ! :)

Rainbow pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy ;D .


karolinka97

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się połączenie czarnegoj jesiennego stroju z ziepłym makijarzem i pomarańczowymi włosami.

Anonimowy pisze...

Prosze powiedzicie mi , gdzie się znajdują te oczy co ma medoll 'przed' i te co ma 'po'

Sylwia pisze...

Włosy wspaniale ożywiają kreację, nic dodać - nic ująć.

Beata pisze...

to był strzał w dziesiątkę! najbardziej we stroju me doll podobają mi się ten płaszcz, co z mojego punktu widzenia daje efekt rękawów sukienki.

Anonimowy pisze...

Myślę, że ta stylizacja może być śmiało uznana za arcydzieło. Jedyny mankament w stroju to jedna, niepotrzebna "warstwa" butów.

sdfgh pisze...

mi się twarz taka i taka podoba