wtorek, 10 sierpnia 2010

asiunia1922 metamorfoza z haslem

Twarz przed:
Mysle, ze jest calkiem ciekawie. Nieodpowiada mi jednak nos, choc akurat w tej stylizacji nie wyglada najgorzej. Kolory dobrze polaczone, jest dosyc mocno, jesli chodzi o makijaz. W wewnetrznym kaciku lewego oka jest mocniej pociagniety eyeliner.
Ocena: 7,5/10

Twarz po:
Sama sie zaskoczylam tym co zrobilam na Twojej medoll i zakochalam sie w tym wygladzie. Jest niby jasno patrzac na wlosy, ale zagladajac w glab oczu widzi sie ciemnosc. Jasny blekit polaczylam z fioletem i czernia. Dolne rzesy wydluzylam, gorne pogrubilam. W kacikach gornej powieki dodalam czarnej kreski, zaczernilam rowniez brwi. Uwielbiam polaczenia czarnych brwi z jasnymi wlosami. Usta pomalowalam jasnym rozem. Na brzegi policzkow nalozylam czerwonego pudru. Zmienilam prawie kazdy element twarzy, zostawilam jedynie odcien skory.


Stroj przed:


Wg mnie troche przekombinowalas. Nalozylas na siebie zbyt duzo niepasujacych do siebie elementow. Najbardziej nie pasuja tu ta skorzanopodobna kurtka i rekawiczki. Spodnica tez niezbyt dobrze lezy.


Ocena: 5/10















Stroj po:
Wiem, jest bardzo prosto, ale skoro Ty mialas calkowity misz-masz ja postawilam na prostote. Do czarnego stroju dodalam bialy dol. Mala kopertowka i szpilki dopelniaja stroju. Brakuje mi bizuterii, ale niestety takowej nie posiadasz, przynajmniej w takim rodzaju jakiego potrzebowalam.






















12 komentarzy:

Ewa pisze...

WOW! Efekt po jest świetny, trochę mi się nie podobają oczy ale to z racji tego, że są malutkie. Ogólnie zmieniłaś dollkę nie do poznania. Strój też jest ok :)

Klusia03

BeleVile pisze...

Strój mi się średnio podoba, za to makijaż jest super! Nie byłam przekonana co do tych ust,ale ta stylizacja mnie przekonała :)



BeleVile

Lo0la777 pisze...

Wow ! Bardzo podoba mi sie stroj i makijaz po. Chociaz stroj prosty, ładny.

Anonimowy pisze...

piękna jest ta sukienka po!!!

czikita00

Trinnyty pisze...

Wszystko jest prześliczne!

Trinnyty

Magda pisze...

a mi się makijaż i MeDoll 'po' nie podoba..

Klaudia pisze...

Pojedynczo żaden element twarzy jaki wybrałaś mi się nie podoba. Razem wyglądają świetnie. Strój pod względem nałożenia i dopasowania jest wręcz idealny, jednak nie urzekł mnie on tak bardzo :) Cała metamorfoza zdecydowanie na plus!

botakchce

Beata pisze...

znowu jestem zachwycona! me doll po wygląda wspaniale <33 ..

Ewanilla pisze...

Sukienka po jest wspaniała, rewelacyjna, fantastyczna, boska, pomysłowa i sama nie wiem, co dodać !

Elcias pisze...

Boska sukienka! :)

Anonimowy pisze...

MeDoll o wiele bardziej podobała mi się przed niż po.Po ma za małe oczy i nie za bardzo podoba mi się ta króciutka fryzura....

Anonimowy pisze...

Ej no....widziałam już ten strój! (podobny). Tak mi się wydaje, że jakaś dziewczyna zrobiła taką sukienkę właśnie na tym blogu! nie wiem czy to w castingu czy tak po prostu...a może to na innym blogu? XDD