niedziela, 1 sierpnia 2010

Selina2233-metamorfoza z hasłem.

Twarz przed:
 Jak już mówiłam kiedyś, nawet medoll bez kosmetyków i dodatków mogą wyglądać ładnie.Niestety Twój dzisiejszy look mi się nie podoba. Oczy umieściłaś za wysoko, poza tym to ich nie lubię. To samo z ustami i brwiami. Kolczyki są za duże i brzydkie, brakuje mi tego czegoś. Moja ocena: 3/10

Twarz po:
 W zasadzie to zmieniłam wszystko. Dla Twojej medoll wybrałam ciemną karnację oraz fioletowe usta, które fajnie wyglądają na jej tle. Oczy i nos są tu dużo ładniejsze i naturalniejsze. Co do makijażu-miałaś trzy kosmetyki, a więc tylko rzęsy zostały machnięte tuszem. Lubię tę fryzurę, jej tutejszy kolor pasuje do brwi oraz karnacji.

Ubranie przed: 
Jest prosto i delikatnie, jak dla mnie aż za bardzo.Z tych ubrań osobno podobają mi się tylko buty, chociaż na stardoll bardzo rzadko ubieram moją medoll w płaskie. Brak jakichkolwiek dodatków sprawił, że ten outfit jest przeraźliwie nudny. Moja ocena: 3/10.














Ubranie po: 
 Znowu ciemna kolorystyka, no ale co ja poradzę, że takich ciuchów macie najwięcej? Do połyskujących legginsów, zwykłego czarnego topu oraz rozpiętej kurtki dodałam szalik owinięty wokół szyi a także torebkę i buty w ciepłych, folkowych kolorach. Strój na chłodniejsze letnie/jesienne wieczory, idealny na spacer z psem bądź z przyjaciółmi.
Ps. Wolałabym aby te legginsy tak się nie świeciły, no ale nie mogłam tego zmienić ;p

16 komentarzy:

Magda pisze...

bardzo fajna stylizacja :)

Elcias pisze...

Zgadzam się z Madzią. Jest pięknie, ja lubię czarne stylizacje :)

Anonimowy pisze...

bajka!

Anonimowy pisze...

jednym słowem ślicznie !




BeleVile

Marcela. pisze...

Łał, doll "po" na prawdę ładna, tak samo jak strój! ;)

Ewanilla pisze...

ładnie :D

Lo0la777 pisze...

Fajnie, ale nie ma szału ;)

Filip pisze...

Lola, rzucam Ci wyzwanie, zrób lepszą metamorfozę osoby z 654 starpunkatami, czterema kosmetykami, stroną dodatków oraz stroną ubrań. Przyjmujesz?

Sindy pisze...

Zdecydowanie na plus, bardzo ładna metamorfoza, tym bardziej, że miałaś trudno. Śliczne buty zrobiłaś !

Alyson998 pisze...

Przypadł mi do gustu ten czarny strój. Niewielka torebka pasuje do niego idealnie.

Klaudia pisze...

O, dzieje się widzę ;) Gago dobre posunięcie, sądzę jednak, że tylko na wyzwaniu się skończy :D Ogólnie uważam, że doll "po" wygląda bardzo kobieco i ładnie. Te włosy mają swój urok :D Poza tym nie wiem czemu nie pasują Ci tu "świecące" leginsy. Dobrze wyglądają ;p

botakchce

Beata pisze...

ogólnie, to świetna metamorfoza :D doceniam to, jak trudno jest zrobić przemianę osoby, która "nie ma" ubrań, kosmetyków, czy dodatków. spisałaś się na medal!

Savi pisze...

zgadzam się z B.E.A.T.K.A ;)

Gepard112.

Miisadzia-1 pisze...

Bardzo fajnie !

Sylwia pisze...

Również zgadzam się z B.E.A.T.K.A :D

Trinnyty pisze...

Ach, jak ja uwielbiam te folkowe dodatki! Strój jest świetny, przeszkadza mi kurtka. Szczerze mówiąc bardziej podoba mi się twarz przed.