sobota, 28 sierpnia 2010

Diana339- metamorfoza z hasłem.

Twarz przed:
Twoja twarz ma taki swoisty urok, bardzo mi się podoba. Jest słonecznie i ciepło. Bardzo podoba mi się kolorystyka kojarząca się z zachodem słońca, do tego dodając świetnie dobrane elementy twarzy mamy przed sobą piękną medoll. Pewnie u wielu osób wzbudza ona kontrowersję, ale mnie bardzo przypada do gustu. Moja ocena:
9/10
Twarz po:
Być może nie jest lepiej niż u Ciebie, aczkolwiek twarz Twojej medoll miała pasować do stroju ''po''. Lalka wygląda jak zwykła dziewczyna, bez udziwnień. Burza luźno rozpuszczonych fali okala lekko umalowaną, piegowatą twarzyczkę. Powiekę pomalowałam jedynie czarnym cieniem, po jednej stronie lekko, po drugiej mocno. Usta pozostawiłam w kolorze karnacji, delikatnie uśmiechnięte. Policzki musnęłam czerwonym pudrem.

Ubranie przed:
Mimo iż strój pasuje do makijażu, nie rzuciłaś mnie na kolana. Sukienka jest bardzo ładna, dobrane do niej rajstopy oraz torebką pasują. Mnie nie podobają się buty i wisiorek. Uważam, ze powinnaś jakoś zrównoważyć te kreację, np. dodatkiem czerni. Moja ocena: 
6.5/10











Ubranie po:
Moja stylizacja stanowi całkowite przeciwieństwo Twojej. U Ciebie było szalenie, kolorowo i beztrosko, u mnie jest stonowanie, klasycznie oraz elegancko. Połączyłam ze sobą kolory brązowy i czarny, w stroju składającym się z lejącej się bluzki w paseczki, czarnej spódniczki, krótkiej kurteczki, podkolanówek oraz brązowych kozaków z paseczkami.  Dobrałam do tego torbę od DKNY i siateczkowe nakrycie głowy. Jak Wam się podoba całość?



15 komentarzy:

Tola..xD pisze...

Swietny makijaz przed , i świetna stylizacja po ;D

BeleVile pisze...

obie twarze ładne a usta medoll przed mnie zachwyciły. Co do stroju to po lepszy i fajnie skomponował się z makijażem po.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem lapsza twarz przed niż po ale po też nie jest brzydka.Mam pyt.: jeżeli lalka bardzo ci się podoba i wg to dlaczego nie postawisz 10/10 ? Pozdro ;)

Anonimowy pisze...

Mi twarz przed bardzo się podoba. Po też nie jest zła, świetnie komponuje się ze strojem. A strój piękny, ale ja zdecydowałabym się na inne nakrycie głowy.

Anonimowy pisze...

Gago kiedy będzie moja metamorfoza? Lidia1145

Elcias pisze...

Świetny strój! :)

Aleksandra pisze...

Dziękuje jeszcze raz za metamorfozę i bardzo się cieszę, że tak wielu osobą podobał się mój makijaż ;)

Pozdrawiam, Diana339

Unknown pisze...

do anonima nr 1, najwyrażniej Gadze, brakuje czegoś czy cośw tym rodzaju

notherynn pisze...

Hm, bardziej podobała mi się twarz 'przed'. Natomisat Twój strój po jest wprost genialny. Ogólnie udana metamorfoza ;)

Beata pisze...

co za urocza dziewczyna ^.^ dla mnie strój po jest nieco lepszy, ale jeżeli chodzi o twarz, to obie są piękne.

Anonimowy pisze...

Mi się o wiele bardziej podobała twarz "przed" bo "po" jest dla mnie okropna fuuuu....
Za to strój podoba mi się o wiele bardziej "po"
funclub13

Ewanilla pisze...

Po i przed twarze są śliczne. Ale strój przed jest taki dla mnie zbyt kolorowy. No ale po...mmm!

Klaudia pisze...

A ja uważam, że twarz po jest wspaniała! Doskonale dopełnia strój stworzony przez Gagę.

Czikita00 pisze...

makijaż przed to mistrzostwo, ale co do po - również nie mam zastrzeżeń :) Wszystko jest idealne w najmniejszym calu :)

Ewa pisze...

Zarówno przed jak i po dollka wygląda olśniewająco! ;d Tylko pozazdrościć.

Klusia03