środa, 4 sierpnia 2010

Wyniki castingu na stylistów!

Witajcie.
A więc tak jak obiecałam, dzisiaj ukażą się wyniki konkursu na stylistów. Postanowiłyśmy jednak z dziewczynami, że nie jest to koniec castingu. Otóż to był tylko pół finał, spośród którego miałyśmy wyłonić 4 osoby które dostaną się do finału-to znaczy drugiego, ostatniego etapu. Zrobiłyśmy tak, gdyż  ładne umalowanie i wystrojenie medoll to nie wszystko, trzeba również umieć napisać coś sensownego ;p Najpierw przedstawię Wam, kto przeszedł eliminacje, a dopiero potem powiem co musicie zrobić, aby dostać się na stylistę ;) Pozwolę sobie przy okazji napisać kilka słów o zrobionych przez Was metamorfozach. A więc przechodzą:

Hibiskusek -podoba mi się pomysłowość zarówno Twojego stroju jak i makijażu. Są kreatywne, ciekawe, aczkolwiek ja uważam, że przekombinowane.  Niektóre warstwy zrobionej przez Ciebie sukienki niekoniecznie się pokrywają, co niestety nie wygląda dobrze. W makijażu w ogóle nie podobają mi się usta, ich kolory do siebie nie pasują przez co wygląda to strasznie przerysowanie. Moja rada: Przestań tyle kombinować, zrób coś prostego, ale kreatywnego jednocześnie.

Infiore -makijaż jest ładny, ciepłe, spokojne kolory do mnie przemawiają. Usta pomalowałaś świetnie, lubię takie kombinacje. Jedynym mankamentem dla mnie jest to, ze zbyt bezpośrednio z różowego koloru przeszłaś na powiece w pomarańczowy. Wolałabym aby po ich środku znalazł się cień będący mieszanką tych dwóch kolorów. Lenonki są jak najbardziej ok, zaś ja zmieniłabym fryzurę. Co do stroju- cóż, uważam, ze wszystko zepsułaś górą. Gdyby była to zwykła, czarna bluzka bez ramiączek było by bardzo dobrze, tak to jest tylko dobrze ;)

B.E.A.T.K.A -Twój makijaż jest naprawdę bardzo ciekawy, świetnie dobrane kolory. Szkoda tylko, że nie za bardzo go dopracowałaś. Zawsze mi się podobało jak robiłaś swojej medoll policzki, tutaj również wyszły Ci bardzo fajnie.Co do stroju, hm.  Nie wiem sama co o nim myśleć. Jest dziwny, wydaje się jakby trochę przerysowany i kreskówkowy. Nie przepadam za tego typu stylizacjami. Najbardziej w tym wszystkim podoba mi się torba ;) Postaraj się w następnym etapie, aby tego uniknąć.

OrsaySuite_-   -strój i makijaż są bardzo proste i to mnie w nich właśnie urzekło.Stworzony przez Ciebie zestaw jest elegancki, aczkolwiek żakiet dodaje mu nuty szaleństwa.Brakuje mi jakiegoś dodatku, chociażby małej kopertówki, która na prawdę wiele by tutaj zmieniła. W makijażu jest gorzej, medoll wygląda po prostu na...brzydką. Powiekę zasłoniły mi lenonki,a więc nie wiem jak umalowałaś oczy.Uważam, że źle dobrałaś fryzurę, gdyż w ogóle nie pasuje do moich oczu.

Niestety nadal nie mogę Wam zagwarantować, że kogokolwiek w ogóle przyjmiemy. To zależy jak spiszecie się w tym etapie. A polega on na zrobieniu metamorfozy osobie o nicku Sweet-Ida13  Jednak tym razem do metamorfozy proszę dołączyć również opisy, takie same jakie my dodajemy przy naszych metamorfozach, tj. oceny również. Metamorfoza ma się składać standardowo z twarzowej i ubraniowej. Gotowe obrazki proszę zalinkować, następnie podpisać i wysłać mnie (LadyGaga_144) na stardoll w wiadomości prywatnej. Macie czas do 12 sierpnia, czyli jeszcze cały tydzień. Życzymy powodzenia, Gaga&spółka.

15 komentarzy:

BeleVile pisze...

Gratulacje i powodzenia ! ; )

Anonimowy pisze...

Mój ulubiony kandydat to Hibiskusek on robi śliczne makijaże

Lo0la777 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lo0la777 pisze...

mój ulubiony kandydat to też hibiskusek ;) Powodzenia wszystkim !

Anonimowy pisze...

gratuluję. szkoda że się nie dostałam.

czikita00

Magda pisze...

Droga Gago! Mówiłaś że bardzo podoba Ci się makijaż botakchce (czy jakoś tak) to więc dziwie się czego nie ma jej na Twojej liście, bo widziałam jej stylizacje w Twoim klubie. No więc albo nie oceniłaś jej, chyba że zdecydowałaś że się ona nie daje.

Trinnyty pisze...

Gratuluję wszystkim! Szkoda, że się nie dostałam, widocznie muszę jeszcze popracować. Miałabyś czas powiedzieć mi co muszę poprawić?

Trinnyty

Miisadzia-1 pisze...

Gratuluję ! Dziewczyny się postarały.

Tola..xD pisze...

Szkoda .
No nic , żyje się dalej ...

Elcias pisze...

Gratulacje! :)

Ewanilla pisze...

Gratuluję i mam nadzieję, że nowe stylistki będą się starać *.*

Klaudia pisze...

Ja również gratuluję zarówno dziewczynom jak i Hibiskuskowi :) Miałam trzech faworytów nie dostał się tylko jeden - dobrze jest ;p.

Madzia: Dziękuję za taką uwagę, jednak sama widziałam dużo o wiele lepszych stylizacji niż mi udało się wykonać ;) - myślę, że to raczej przez to :)

botakchce

Ewenilla; to dopiero połowa castingu, jeszcze nie ma nowych stylistów.

Sylwia pisze...

Miło mi. (:

Beata pisze...

jestem naprawdę zaskoczona waszą decyzją! dziękuję wam, życzę powodzenia ( :

ig☀r / hibiskusek pisze...

Ale jestem hepi xD Dziękuję baardzo ;3

hibiskusek