czwartek, 5 sierpnia 2010

DiamondRoyale

Twarz przed:
 Twoja medoll ma bardzo fajny wyraz twarzy. Oczy, usta i brwi do siebie pasują, podoba mi się. Co do makijażu-tutaj jest trochę gorzej. Oczy pomalowałaś niestarannie, chociaż kolory są ładne. Policzki za to w ogóle mi się nie podobają, nie lubię kiedy ktoś tak je maluje. Fryzurę umieściłaś zdecydowanie za wysoko, przez co medoll wygląda jakby miała wodogłowie. Moja ocena: 5.5/10.

Twarz po:
 Masz nie za dużo kosmetyków, a więc makijaż ''po'' wygląda trochę podobnie do ''przed''.Powiekę pomalowałam seledynowym i białym cieniem oraz czarnym przy wewnętrznych kącikach oczu.Usta pomalowałam beżową szminką. Policzki lekko musnęłam pomarańczowym pudrem, który przysłoniły włosy- luźny kucyk związany z tyłu.

Ubranie przed:
 Nie podoba mi się. Mimo iż sukienka jest kreatywna, to jest brzydka, nie ładnie wykonana. Ten napis ''beach'' jest strasznie kiczowaty.  Buty, hm...są wisienką na torcie tej bardzo nieudanej stylizacji. Moja ocena: 2/10














Ubranie po:
 Starałam się jak najlepiej dopasować coś z Twojej szafy, mam nadzieję, że mi wyszło. Połączyłam tutaj krótkie, jeansowe szorty, biały top w jakiś wzorek oraz kremowy żakiet na guziczki. Dołączyłam do tego kremową kopertówkę oraz platformy z różowymi paseczkami. Całość jest bardzo letnia, prosta, ale ładna.

11 komentarzy:

Elcias pisze...

Ładnie. Letnia stylizacja jak najbardziej udana :)

Magda pisze...

Letnia, ładna

Lo0la777 pisze...

Podoba mi sie makijaz 'po', jednak stroj 'po' nie przypadł mi do gustu.

Trinnyty pisze...

Ani makijaż ani strój mi się nie podoba.

Trinnyty

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z lo0la777 .

BeleVile pisze...

mi się spodobała medoll przed, chociaż po dłuższym przyjrzeniu makijaż niestaranny . W stroju jest na odwrót , Gagi lepszy ! : D


BeleVile

Miisadzia-1 pisze...

wszystko PO jest Okk...

Ewanilla pisze...

Ok, ale stój nie ok :{ Chodzi o po.

Beata pisze...

...wyszło, wyszło :D jednak nie jestem do końca przekonana co do koloru ust, mimo iż pasują do makijażu oczu.

Anonimowy pisze...

Dzięki za metamorfozę
niestety więcej ciuchów a dokładnie całą resztę mam w pokojach które po zakończeniu ss zamkneły się ;)
DiamondRoyale

syene. pisze...

pokazałaś lepszą stronę doll RoyaleDiamond. makijaż "przed" bardziej przypadł mi do gustu, ale strój "po" bardzo ładny. ba! o niebo ładniejsza od stylizacji "przed" :>