wtorek, 24 sierpnia 2010

Magdusia990

Twarz przed:
 Twoja medoll nie zachwyca, aczkolwiek nie jest najgorszą jaką widziałam. Makijaż oczu mnie nie urzeka, ponieważ nigdy nie była fanką malowania oka eyelinerem aż za wewnętrzny kącik. To wygląda nieładnie i sztucznie. Poza tym powieka wygląda nieźle, dobre kolory, z wykonaniem gorzej. Oczy,nos i włosy są ok, ale nie mogę znieść tych ust. Są okropne, kojarzą mi się ze słit laseczką. Kolczyki większe od głowy medolll również nie dodają Ci uroku. Moja ocena:
5.5/10 

 Twarz po:
 Mimo iż medoll wydaje się bardziej mroczna niż u Ciebie, ja uważam, że wygląda ona dużo delikatniej. A to dlatego, że moim zdaniem wygląda ona tutaj jak mały elfik, o delikatnej, acz surowej urodzie. Oczy pomalowałam cieniami fioletowym, czarnym oraz tym w kolorze fuksji. Dodałam do tego czarną kredkę na powiece i tusz na rzęsach. Policzki lekko zaróżowiłam czerwonym pudrem, zaś usta pomalowałam w kolorze kwiatowego różu. Karnacja Twojej medoll idealnie pasowała mi do tej stylizacji.

Ubranie przed: 
 Twoja kreacja nie przypadła mi do gustu. Chciałaś wyglądać prosto i elegancko, wyszło bazarowo. Cała ta stylizacja moim zdaniem ociera się o lekki kicz.Co tu więcej mówić, nie i tyle. Moja ocena:
3/10













Ubranie po: 
Ja stworzyłam suknię w odcieniach szarości i czerni. Połączyłam ze sobą dwie sukienki, co dało w efekcie jedną, lejącą się i luźno wiszącą na ramionach. Niestety nie miałaś do niej żadnych pasujących butów, ba, czarne miałaś tyko te które Twoja medoll ma na nogach. dlatego też musiałam się ograniczyć do tych klasycznych szpilek bez palców. Na głowę założyłam toczek z woalką.

12 komentarzy:

Ewanilla pisze...

Strój po-Wow.Makijaż nie zasłużył na wow (po) Tylko na coś więcej :D

Klaudia pisze...

Uwielbiam Twoje kreacje! Choć racja, buty zdecydowanie nie pasują. Wyglądają tu raczej jak pantofelki babuni. Zmiana twarzy zdecydowanie na lepsze, usta już nie "rażą" jak wcześniej.

BeleVile pisze...

łooo , śliczny elfik :))
bosko.

Unknown pisze...

dobierasza idealne określenia, chcesz metamorfozę kuromistardoll.blogspot.com

Rainbow pisze...

Zgł .

karolinka97

Ewa pisze...

Świetna metamorfoza zresztą jak wszystkie. Rzeczywiście twarz dollki może się kojarzyć z elfem ;d Wygląda uroczo. Strój oczywiście bardzo pomysłowy i perfekcyjnie wykonany.

Klusia03

Tola..xD pisze...

Te usta przed to jakas masakra ;d
i tak zmienilas to na tyle dobrze , ze juz nie sa takie brzydkie .
kreacja przed totalny kicz .
po juz duzo , duzo lepiej ; dd

Czikita00 pisze...

Wszystko jest świetne!

Beata pisze...

baaardzo mi się podoba ta zwiewna sukieneczka :D

uczestk pisze...

makijaż po jest świetny :)

Anonimowy pisze...

Świetna kreacja, makijaż też bardzo ładny. Wróciłam z wakacji i lecę nadrabiać zaległości ; ).

Anonimowy pisze...

Pięknie!:D Bardzo lubię fryzurę, którą wybrałaś, doskonale pasuje do makijarzu.