piątek, 13 sierpnia 2010

Im__Happy__Girl - metamorfoza z hasłem

Jest ciekawie, podobają mi się ostre barwy. Nie przepadam za rudym kolorem włosów, ale tutaj jakoś nie gryzie. Makijaż mógłby być troszkę dokładniejszy. Bardzo podobają mi się oczy i usta, nos jest chyba za wysoko.

Ocena: 8/10


Zdecydowanie bardziej lubię zimne kolory i raczej nieskomplikowane stylizacje. Zmieniłam nos i fryzurę. Oczy wyglądają zupełnie inaczej przez białe rzęsy i jasne tęczówki. Powieki pomalowałam czarnym i śliwkowym, a dół oka podkreśliłam mocno czarną kredką. Policzki lekko musnęłam różem.



Osobno wszystkie części ubioru bardzo mi się podobają, ale to połączenie do mnie nie przemawia. Lubię misz-masze, łączenie stylów itd, ale beżowa torebka z kwiatami + czerwone szelki to jednak nie jest dobry wybór. Nie podoba mi się łączenie pastelowych kolorów z ciemnymi i ostrymi, dlatego wywaliłabym albo szelki, pasek & bransoletki, albo buty i torebkę.

Ocena: 6/10

Nie masz za wielu ciuchów, ale ku mojemu zdziwieniu udało mi się zrobić świetny strój (nie wiem jak dla Was). W każdym razie ja uwielbiam takie połączenia i dawno nie zrobiłam takiej stylizacji. Na głowie widzimy dziwną czapę zrobioną z 'puszka'. Ramiona zrobiłam z pasków, do tego dołączyłam bordową kamizelkę i niebieską kokardę na szyi. Dalszych skomplikowanych elementów nie chce mi się tłumaczyć. Dodam jeszcze tylko, że uwielbiam te czarne skarpety, a buty, przez które zawsze mnie mdliło tutaj świetnie pasują.

11 komentarzy:

notherynn pisze...

Świetnie.
Makijaż po jest genialny, tak jak i przed ;3

Beata pisze...

ale mroczny makijaż! aż się przestraszyłam ;D strój jest na prawdę genialny, szczególnie te body/kombinezon(?)

Klaudia pisze...

Metamorfoza twarzy nie zachwyca. Zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja "przed" :D Strój za to jest po prostu fantastyczny! Zaraz braknie mi określeń na Wasze kreacje, ta jest doprawdy cudna!Ciekawe zastosowanie futerka na kibelek xD

botakchce

Ewanilla pisze...

Mi się po za bardzo w ciuchach nie podoba, jakoś tak dużo tych pierdół. Ale makijaż fajny xD

Trinnyty pisze...

Makijaż jest niestety niedokładny, wygląda jednak pięknie. Strój jest dla mnie przekombinowany. Fajnie zrobiłaś body.

Elcias pisze...

Niesamowita kreacja, Sindy!

Marcela. pisze...

Jezu!!!!! Zakochałam się w tym stroju!!! <3

BeleVile pisze...

świetna kreacja ! ;)

dziś jadę nad morze, i mam nadzieję, że jak wrócę to będzie tu czekało na mnie sporo pięknych metamorfoz do skomentowania :D


BeleVile

Magda pisze...

mi się bardziej podoba 'przed' niż 'po', ale body naprawdę pomysłowe

Lo0la777 pisze...

Moge powiedziec tylko WOW ! ;)

Justinka pisze...

Super metamorfoza !
PS. Kiedy będzię nowa metamorfoza specjalna???