czwartek, 5 sierpnia 2010

Madajka

mTwarz przed:
 Takich medoll jak Twoja jest na stardoll bardzo dużo. Nie wiem, co tak wiele stardollowiczek widzi w tych oczach, dla mnie są one brzydkie.Makijaż jest dosyć ładny, staranny, ale nudny. Policzki pomalowałaś na całej powierzchni, co nigdy nie jest dobrym posunięciem. Pieprzyki oraz kolczyk wyglądają strasznie nienaturalnie.Nie przepadam za tą karnacją. Moja ocena: 3/10.

Twarz po:
 Ostatnio gustuję w raczej eleganckich charakteryzacjach.Twoja medoll w mojej wersji wygląda bardzo ciepło i przyjaźnie. Makijaz oczu jest delikatny, aczkolwiek w ciemnej kolorystyce. Policzki lekko musnęłam różem. Usta pomalowałam najpierw czerwoną, następnie cielistą szminką, po czym na środku maznęłam jej jeszcze błyszczykiem. Cały ten zabieg sprawił, że usta mają delikatny i ciekawy połysk. Tak wiem, mówiłam, ze nie lubię tej fryzury, ale tutaj przypasowała mi ona idealnie ;)

Ubranie przed:
 Tego się właściwie spodziewałam, gdy zobaczyłam Twoją medoll. Nienawidzę stylu sklepu Fudge, a w Twojej stylizacji właśnie on króluje. Nie wiem jak mam coś takiego ocenić, być może dla fanów takiego stylu jest Twój strój świetny, ale mnie się w ogóle nie podoba. Moja ocena: 1.5/10













Ubranie po: 
 Elegancko i jesiennie. Medoll ubrałam w czarną sukieneczkę, którą zakrywa długi płaszcz przed kolano.Dobrałam do tego cieniutkie rajstopy oraz proste, klasyczne szpilki. Na głowę założyłam czapkę z woalka, która pasuje do ogólnego klimatu mojego outfit'u.

13 komentarzy:

Sylwia pisze...

Strój po jest śliczny! Strasznie mi się podoba. ;)

BeleVile pisze...

Strój po świetny ! :)


BeleVile

Elcias pisze...

Tak, tak- zgadzam się, strój świetny! :)

Magda pisze...

fudege jest kiczowate

Klaudia pisze...

Łatwo zmienić wygląd tych oczu malując je w różny sposób może dlatego je wybierają ;p Usta są prawie jak prawdziwe, ładnie wyglądają. Oby twój jesienny strój nie przynosił ze sobą takiej pogody :D

botakchce

Trinnyty pisze...

Bardzo podoba mi się strój. Makijaż już nie tak bardzo.

Trinnyty

Lo0la777 pisze...

Fajnie, fajnie . Stroj the best ! ;)

Anonimowy pisze...

Strój po jest przepiękny, w makijażu zmieniłabym ten kolor włosów.

Weronika pisze...

Jest pięknie po ; *

Ale czegoś nie rozumiem , pisałaś , że ta fryzura jest jak gniazdo dla ptaków.?! Więc dlaczego jej użyłaś .?

pyza98

Beata pisze...

szczególnie podoba mi się makijaż, taki lekki, a zarazem elegancki.ten płaszczyk wyszedł ci równie wspaniale.

Miisadzia-1 pisze...

Ten płaszcz bardzo fajny.Makijaż również niczego w sobie złego nie ukrywa.

syene. pisze...

wybrałaś tą fryzurę? nie spodziewałam się. ;p interesująco pomalowałaś poliki. lubię gdy powieki maluje się tylko czarnym cieniem. piękne usta. *_* nie wiem jak wyrazić się o stroju. on nie jest ładny ani piękny, jest fenomenalny i cudowny! <3

Unknown pisze...

cudnie,
fudge to syf i wiocha ja mam tylko jedną ładną spódniczkę z tego sklepu