czwartek, 5 sierpnia 2010

Nim_Cullen

Widzę, że postawiłaś na naturalny look. Usta i nos są za wysoko. Nie przepadam za tą fryzurą, którą nosi 1/3 stardolla. Nie widzę tu nic oryginalnego, co przyciągnęłoby moją uwagę, ale z drugiej strony nie jest przekombinowane, nie ma żadnych kiczowatych dodatków, więc da się na to patrzeć.

Ocena: 6/10


Przede wszystkim obniżyłam usta i nos oraz zmieniłam fryzurę na symetryczne, krótko obicięte włosy w mahoniowym kolorze. Pomalowałam usta czerwoną szminką, a brzegi lekko błyszczykiem. Na oczy nałożyłam ciemnozielony cień z małą ilością białego. Wiadomo, że z dodatkami nie należy przesadzać, więc na głowę dodałam tylko czarną przepaskę.


Strój 'przed' jest dosyć prosty i nieskomplikowany, nie jest przekombinowane. Podobają mi się buty. Sukienka nie jest taka brzydka, ale na dole mogłoby być coś innego zamiast tej liliowej spódniczki. Białe korale jakoś m i tu nie pasują. Brakuje mi jakiejś torebki czy nakrycia głowy.

Ocena: 5/10

Ja natomiast wybrałam dla Ciebie zieloną sukienkę, do której założyłam czarne rękawiczki, szeroki pas z kokardką, grube rajstopy z wzorkiem i wyrazistą torebkę. Lubię dziwne akcenty, stąd ten ciemnoczerwony pasek na ramieniu z pomniejszonymi koralami. Tak dla smaku.

12 komentarzy:

Magda pisze...

fajne

Lo0la777 pisze...

Ten makijaż po jest świetny, Meedoll wyglada jak by uciekła z Dżungli, oczywiście nie mówie że to źle, wręcz przeciwnie, mi sie podoba. Stroj oczywiscie pasuje.

Trinnyty pisze...

Bardzo ładny makijaż, stylizacja ubraniowa idealnie pasuje, jednak ten pasek mnie nie przekonuje.

Trinnyty

Elcias pisze...

Piękna sukienka (ta zielona)! :3

martyna879 pisze...

Dziewczyno !! Czyś ty się z choinki urwała??! Ty nazywasz się stylistką?? Matko przenajświętsza!!! To co ty tu robisz to zwykłe chamstwo jest!! Twoje opinie na temat fryzury czy makijażu są do bani !! Nie obraź się ale ja bym miała w dupie taką opinie :/

martyna879

Anonimowy pisze...

ta torebka jakaś taka...

BeleVile pisze...

mi nie przypadło to do gustu za bardzo. mówię o makijażu, rozumiem że miał pasować do stroju ale i tak mnie to nie przekonuje. strój już lepszy. ; p



BeleVile

Klaudia pisze...

A ja właśnie po makijażu od razu poznałam, że to Twoja stylizacja! Dla mnie jest ok, choć nie przepadam za czerwoną szminką połączoną z błyszczykiem :) Jeśli chodzi o strój te rajstopy wyglądają bardziej jak leginsy lub spodnie. Staram się nie używać określenia "fajnie" ale takie mi do głowy przyszło :d

botakchce

Miisadzia-1 pisze...

Strój mi się bardzo podoba,a jeśli chodzi o makijaż jest taki nooo,Okk.

Ewanilla pisze...

mi się makijaż po niezbyt podoba, ale stój jest świetny!d

Beata pisze...

nie wiem dlaczego, ale jak dla mnie ten ciemnoczerwony pasek wszystko zepsuł. mi natomiast bardziej się podoba makijaż :D

syene. pisze...

ciekawy strój. czerwona torebka dodaje bardzo fajnego akcentu. makijaż zbytnio mi się nie spodobał.