sobota, 10 kwietnia 2010

Hil-ary_marcela

Twarz przed:
Ogólnie jest fajnie.Podoba mi się kolor ust i makijaż oczu, ale nie lubię białej kredki. Można by też zmienić usta.
Ocena: 8/10 







Twarz po:
Jak widać wybrałam kolor miodowy. Oczy pomalowałam dwoma cieniami-miodowym i jasnym brązowym, a do tego użyłam czarnej kredki,ale tylko na górze. Dołączyłam do tego złote kolczyki z perełkami. 







Ubranie przed:
Co tu dużo mówić, wybrałaś czerń z wiadomych powodów.Fajnie połączyłaś sukienki, czerwone usta tylko podkreślają elegancję całego ubioru.
Ocena: 9/10 













Ubranie po:  

 Medoll ubrana jest w zwiewną, białą bluzeczkę ze wzorkiem w kwiatki, krótkie i eleganckie szorty oraz zwykły czarny beret. Strój idealny na ciepłe,wiosenne popołudnia. 

1 komentarz:

Marcela. pisze...

Dzięki bardzo ;-) Wypróbuję, gdy minie żałoba..