czwartek, 15 kwietnia 2010

Olivia_138

Twarz przed:
Nie jestem zwolenniczka tych włosów. Nie lubię również tak czerwonych polików, gdyż medoll wygląda jak poparzona.Za dużo pieprzyków, makijaż niedopracowany. Wybacz, powiem tylko że nadrabiasz charakterem ;)
Ocena: 4/10












Twarz po: 
Generalna zmiana.  Jak powiedziała moja znajoma użyłam mojego 'eksecntryczno-eleganckiego stylu'. Policzki są nierówno zaróżowione. Oczy pomalowane kredką od dołu, na włosach widnieje moja ulubiona opaska(sama mam takie trzy).













Ubranie przed:
Dla mnie trochę niezrozumiale. Medoll kompletnie nie pasuje do stroju, do tego kreacja jest odrobinę 'ściągnięta z wieszaka'.
Ocena: 5/10














 Ubranie po:
 Chciałam pokazać coś eleganckiego ale prostego. Bardzo lubię ten beret w połączeniu z krótkim żakietem, oraz luźnymi, czarnymi spodniami.Do tego mała torbeczka 'do ręki' i  białe sandałki na koturnie.

1 komentarz:

Pumpkin pisze...

Chyba najlepsza metamorfoza :D

Malina