czwartek, 8 kwietnia 2010

Stylizacja z serii nuda( a książki nietknięte).

Wytłumaczcie mi, dlaczego niektóre osoby mają aż tyle super ciuchów? ;)A więc z racji tego że nie miałam co robić, postanowiłam wystylizować sobie kilka ładnych medoll. są to stylizacje ubraniowe. Każda jest inna, jak narazie ukażę pierwszą.

Oto ona: 
 Postanowiłam pobawić się odcieniami szarości. Połączyłam ciekawe sandałki na obcasie z zimowym szalikiem. Efekt jest taki jak widać. :> 

  szalik-  Folk
bluzka- Amyclaire
Sukienka(jako bluzka)-LE
 Spodnie- Jordache
Buty 1- Philosophy
Buty 2- Rio
medoll-  niunia4485

1 komentarz:

Cruella. pisze...

Średnio mi się podoba ta stylizacja. Lubie takie bardziej "z pazurem" i szalonymi kolorami.

Poza tym byłabym chętna do metamorfozy zarówno ubraniowej jak i twarzy me-doll.
Mój nick to LadyFox26