wtorek, 13 kwietnia 2010

Mr.Niki

Twarz przed:
Makijaż jest strasznie krzywy. Nie wiem czy to był zamierzony efekt,   ale w każdym razie mi się nie podoba. Ogólnie prosto.
Ocena: 6.5/10







Twarz po:
Postawiłam na ostra czerwień. Szkoda że nie miałaś żadnej farby, bo włosy pasują średnio, ale mam nadzieję że jest ładnie.














Ubranie przed: 
Hm. Jakoś tak dziwnie. Zdejmij torbę.
Ocena: 6/10















Ubranie po:
Kolorowe korale świetnie pasują do małej czarnej i kolorowych butów. Medoll czyta książkę ;)
 

2 komentarze:

Ola pisze...

Metamorfoza bardzo ładna,a co do mojego makijażu to nie jest to rzecz w której nie jestem najlepsza.

MissMiley2012 pisze...

Cześć :) Jestem MissMiley2012. Proszę wpadnij na moje konto i zobacz co się da zrobić. Jak możesz zrób metamorfozę ;)