czwartek, 8 kwietnia 2010

MusicMadzia

              

 


Twarz przed:
Obiecałam szczerość i tej obietnicy dotrzymam. Kompletnie      mi się nie podoba. Kolor ust i cienia do powiek pasują do siebie jak Jezus do piekła. .Ale to tylko  moja ocena.  
2/10     









Twarz po:      
Zmieniłam włosy i makijaż. Policzki i oczy lekko zaróżowiłam pudrem, a usta pozostawiłam nieumalowane. Mam nadzieję, że jest dziewczęco i słodko, ale z umiarem. 














 

Ubranie przed:
Nie! Rozumiem że sukienka miała być w kolorze cienia do powiek, ale szczerze to jest okropna. Nie podoba mi się. 
2/10












Ubranie po: 
Postawiłam na prosta elegancję. Myślę że fioletowa sukienka idealnie pasuje do czarnych szpilek i fajnej kopertówki.


3 komentarze:

MusicMadzia pisze...

Wiem, że strasznie, ale nie byłam przygotowana, ale ocena słuszna.
Uważam, że metamorfoza jest śliczna i zrobię tak jak radzisz. ;)

Filip pisze...

Bardzo się cieszę, jeżeli jeszcze kiedyś będziesz potrzebowała pomocy to pisz ;)

MusicMadzia pisze...

Na pewno skorzystam. ;)