czwartek, 29 kwietnia 2010

_Krysztal_

Twarz przed:
Nie wiem po jaką cholerę nakładłaś tyle kolczyków.
Mimo to pod okularami kryje się naprawdę ładny makijaż.
Ocena: 8/10







Twarz po:
Wiosna! Tak, postawiłam na wiosenne, ciepłe kolory. Zostawiłam jeden kolczyk, a we włosy 'wpięłam' motylka :)








Ubranie przed:
Czuję to dosyć mocną inspirację pewną osobą, ale być może to tylko mój wymysł. Podoba mi się, wszystko pasuje.
Ocena: 8/10














Ubranie po: 
Na czarno.Użyłam kilku ubrań aby zrobić ładny kombinezon.do tego śliczny beret i cudowne buty.I jak?

2 komentarze:

Unknown pisze...

Chciałabym metamorfozę, jeśli można ;)
Mój nick: Diana339

slimshadie < 3 pisze...

Medoll - nie dla mnie.
Ubiór - Świetnie, ale ja bym tutaj dodała moc naszyjników czarnych mieszanych z granatem i czerwone szpilki ;]