czwartek, 15 kwietnia 2010

Magdomilowicz


Twarz przed:
Ekscentrycznie i pomysłowo, co nie znaczy że do końca pięknie.
Nie lubię takiego bałaganu, lubię kiedy wszystko jest na swoim miejscu , a nie jakieś niedomalowania, puste miejsca itp.
Ocena: 7/10












Twarz po:
Bardzo lubię ten cień do powiek i bardzo żałuję że nie miałam okazji go zakupić. Wybrałam czerń.Może nie jest jakoś cudownie, ale doprawdy nie miałam pomysłu co począć z tą białą szczeciną.













Ubranie przed :
Nie mam zarzutów co do stroju.Może nie jest dokońca dopracowany ale ładny. Jednakże kokarda pozostawia wiele do życzenia.















Ubranie po: 
'Uprościłam' Twój strój. wykorzystałam pufę jako czapkę, wybrałam prostą spódnice i bluzkę jako sukienkę. Do tego te cudne buty i rajstopy w kropki.

1 komentarz:

Moda i Szyk pisze...

Swietna metamorfoza, dzięki bardzo:)